موضوعات داغ

آمار فروش خودرو در ماه ژوئن پاکستان منتشر شد، سوزوکی پرفروش ترین برند خودرویی + جدول

عکس مطلب اول

با نگاهی به میزان خودروهای فروخته شده در هر کشور، به راحتی می توان محبوب ترین خودروی بازار کشورهای مختلف را پیدا کرد، هرچند برخی خودروها براساس ویژگی های برتر خود نسبت به رقیب به این موفقیت رسیده و برخی دیگر باتوجه به شرایط حاکم در جامعه و سطح رفاه شهروندان، توانسته اند به این جایگاه دست پیدا کنند.

در کشورهای های پیشرفته معمولا ویژگی های منحصربه فرد یک خودرو و همچنین قیمت گذاری مناسب آن باعث می شود تا سهم فروش بیشتری در بازار داشته باشند، اما در کشورهای در حال توسعه و یا کشورهایی که رفاه جامعه در سطح قابل قبولی نیست، معمولا خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند.

در مثالی ساده می توان به کشور خودمان اشاره کرد که نبود خودروسازان خارجی، ممنوعیت واردات خودرو و همچنین افزایش های بی منطق نرخ دلار و افزایش چند صد میلیونی خودروهای خارجی، باعث شده تا بازار خودروی کشور به جولانگاه شرکت های خودروساز داخلی تبدیل شده و سهم فروش بسیار بالایی از بازار مصرف کنندگان ایرانی داشته باشند.

امروز نمی خواهیم دوباره داستان تکراری صنعت خودروی کشور را بازگو کنیم، بلکه می خواهیم نگاهی کوتاه به بازار خودروی همسایه شرقی کشورمان داشته باشیم که باتوجه به مشکلات فراوان، مشتریان می توانند انتخاب های جذاب تری برای داشتن یک اتومبیل شخصی داشته باشند.

در همسایه شرقی کشورمان شرایط کاملا متفاوت است و برندهای معتبر خودروسازی همچون سوزوکی، تویوتا، هوندا، هیوندای و جک به عنوان پرفروش ترین برندهای فعال خودروسازی در پاکستان معرفی شده اند و مثل همیشه، سوزوکی موفق شده بار دیگر پرفروش ترین برند خودروسازی این کشور شود.

سال گذشته خودروی سوزوکی آلتو توانست پرفروش ترین خودروی بازار پاکستان لقب گیرد، اما امسال عرضه محصول جدید سوزوکی کلتوس باعث شده تا تقاضای آلتو به سمت این خودرو هدایت شود. برهمین اساس آمارهای فروش ماه ژوئن 2021 بازار پاکستان نشان از صدرنشینی سوزوکی کلتوس در این ماه دارد و شاهد کاهش فروش سوزوکی آلتو و رسیدن به جایگاه پنجم لیست هستیم که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

آمار فروش ماه ژوئن 2021 پاکستان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد