موضوعات داغ

شرایط فروش فردا 511 ویژه مردادماه 1400 اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

خودروسازی فردا شرایط فروش فردا 511 ویژه مردادماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت فردا 511 برابر 429 میلیون تومان اعلام شده است که متقاضیان هنگام ثبت نام باید نیمی از آن را بپردازند. مابقی قیمت خودرو نیز به صورت دو پرداخت دو ماهه و سه ماهه به اندازه 10 درصد قیمت خودرو مطالبه خواهد شد و 30 درصد باقیمانده قیمت نیز هنگام تحویل فردا 511 از مشتری خواسته می‌شود.

سود مشارکت در این شرایط فروش برابر با 18 درصد بوده و زمان تحویل خودرو نیز 120 روزه اعلام شده است. مطابق اعلام خودروسازی فردا، هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری نیز بر عهده شرکت خواهند بود.

فردا 511 جدیدترین محصول خودروسازی فردا است که در سگمنت B رده بندی سدان‌ها قرار دارد. پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس اتوماتیک دوکلاچه قوای فنی این خودرو را تشکیل می‌دهند. سانروف، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، کنترل حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا ، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، نشان‌دهنده فشار باد تایرها، سیستم صوتی به همراه نمایشگر لمسی 7 اینچی و بلوتوث، دوربین و سنسور پارک عقب بخشی از تجهیزات ایمنی و رفاهی فردا 511 را تشکیل می‌دهند.

شرایط فروش فردا 511

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/4
به نظر من خیلی بهتر از شاهین و دناست. دنا که دیگه خیلی خزه و شاهینم چنگی به دل نمیزنه