موضوعات داغ

نسخه جدید ام وی ام 110 به عنوان یک مینی شاسی بلند معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خیلی طول نکشید تا پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی، چری تصاویر رسمی QQ Ice Cream را منتشر کند. این تصاویر نشان می‌دهند که این مدل کاملاً شبیه وولینگ هونگ‌گوانگ مینی برقی است و فقط نشان چری و پوشش Ice Cream روی آن قرار گرفته که نشان می‌دهد این یکی مینی شاسی بلند است.

نکته قابل توجه این است که خودروهای شاسی بلند به منظور ارائه قابلیت‌های آفرود خوب و راحتی در خیابان ساخته می‌شوند، بنابراین قدرت اصلی آن‌ها تطبیق‌پذیری است. بزرگترین ماجراجویی ام وی ام 110 یا QQ Ice Cream فرار از چاله‌ها با چرخ‌های کوچک خودش است.

اگر چری این خودرو را کاملاً از روی وولینگ هونگ‌گوانگ مینی کپی کرده باشد، QQ Ice Cream احتمالاً از چرخ‌های ۱۲ اینچی با تایرهای 145/70 R12 استفاده کند. فقط می‌توان گفت که این شرکت چینی درک درستی از عبارت شاسی بلند ندارد.

ثبت سفارش این خودروی برقی شهری از ۲۴ ماه اوت در چین آغاز خواهد شد. هیچگونه مشخصات فنی درباره آن منتشر نشده است، اما احتمالاً طول آن مثل مینی برقی ۲.۹۲ متر، ارتفاع آن ۱.۶۲ متر، عرض آن ۱.۴۹ متر و فاصله بین دو محورش ۱.۹۴ متر باشد. این مینی شاسی بلند با وجود کوچک بودنش می‌تواند چهار نفر را در خود جای دهد، که تنها شباهت این خودرو به یک شاسی بلند واقعی است.

QQ Ice Cream

مینی برقی با پک باتری لیتیم آهن فسفات ۱۳.۹ کیلووات ساعت، فقط ۷۰۵ کیلوگرم وزن دارد. وزن نسخه پایه آن خودرو با باتری ۹.۳ کیلووات ساعت نیز ۶۶۵ کیلوگرم است. شاید چری تلاش کند تا رقیب موفق خود را با بهبودهایی در این زمینه شکست دهد.

تا زمانی که همه جزئیات و قیمت‌ این خودرو اعلام نشده است، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که QQ Ice Cream چگونه با مینی برقی رقابت خواهد کرد. فقط می‌دانیم که شاید گذاشتن نام شاسی بلند روی آن اثر منفی داشته باشد. بازاریابی‌های مضحک ممکن است جنجال‌برانگیز شوند و توجه افراد بیشتری را به یک خودرو جلب کنند، اما در اغلب موارد فروش آن را کاهش می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد