موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر FJ40 بازیگر معروف هالیوود تام هنکس حراج می شود

عکس مطلب اول

احتمال کمی وجود دارد که یک دستگاه تویوتا لندکروزر FJ40 را در حراجی و با قیمت بالا خریداری کنید، اما وقتی تاریخچه آنان به افراد مشهور گره خورده باشد، موضوع کمی فرق می کند و اینجاست که شاید افرادی برای صاحب شدن آن سر و دست بشکنند.

حراجی معروف بونامز برای آخرین حراجی خود یک دستگاه تویوتا لندکروزر نسل قدیم FJ40 را به حراج خواهد گذاشت، اما این یک تویوتا لندکروزر FJ40 معمولی نیست و تاریخچه آن به فردی گره خورده است که در سال های 1993 و 1994 میلادی موفق به دریافت 2 جایزه بین المللی از آکادمی اسکار شده است.

این تویوتا لندکروزر اسم تام هنکس را با خود یدک می کشد و یکی از بهترین و سرحال ترین نمونه های تویوتا لندکروزر FJ40 به شمار می رود که در جهان وجود دارد و طبق گفته بونامز، حتی امضای تام هنکس برای افزودن به ارزش این خودرو بر روی آن دیده می شود. پس اگر عاشق تویوتا لندکروزر FJ40 و همچنین عاشق بازی تام هنکس در فیلم های مختلف هستید، خرید این خودرو می تواند بهترین فرصت برای علاقه مندان به هر دو چهره مهم دنیای خودرو و سینما باشد.

تویوتا لندکروزر FJ40 تام هنکس

تویوتا لندکروزر FJ40 نسخه ویژه تام هنکس، نسبت به نسخه استاندارد تغییراتی به خود دیده است که اصلی ترین آن را می توان تغییر پیشرانه و استفاده از موتور 4.3 لیتری GM L35 شش سیلندر Vortec نام برد که جایگزین پیشرانه افسانه ای شش سیلندر تویوتا شده است. لازم به ذکر است که این تعویض موتور توسط دفتر تعمیرات خودرو در کالیفرنیا تایید شده و دارای برچسب بازرسی BAR در زیر کاپوت است که این یعنی انتظارات آلایندگی کالیفرانیا را برآورده کرده و می تواند به طور قانونی در کالیفرنیا رانده شود.

تویوتا لندکروزر FJ40 تام هنکس همچنین به سیستم تعلیق جدید مجهز شده و از فرمان هیدرولیکی و ترمزهای برقی برای تجربه رانندگی راحت تر و پویاتر استفاده می کند. در داخل کابین هم تغییراتی در سیستم تهویه مطبوع و صندلی های قابل تنظیم ایجاد شده است و همچنین می توانید از رادیو و بلندگوهای سونی استفاده کنید، هرچند نباید انتظار یک سیستم صوتی قدرتمند و پیشرفته را داشته باشید.

تویوتا لندکروزر FJ40 برای تام هنکس صرفا یک خودروی کلکسیونی نبوده و از آن استفاده شده است، اما در سلامت کامل بوده و آماده حداکثر استفاده توسط مالک جدیدش خواهد بود.

تویوتا لندکروزر FJ40 تام هنکس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد