موضوعات داغ

لادا نیوا برانکو معرفی شد، ترکیبی از قابلیت‌های آفرودی و راحتی بیشتر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

لادا نیوا یکی از اسطوره‌های صنعت خودروسازی روسیه است که از سال‌ها پیش تاکنون روی خط تولید قرار دارد. شرکت لادا به تازگی نسخه‌ای از این خودرو را با نام برانکو رونمایی کرده است که نسبت به نمونه‌های پیشین سواری راحت‌تری را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

اکنون مشتریان شرکت روسی می‌توانند لادا نیوا برانکو را در نسخه پایه سه درب خریداری کنند که تلاشی از این شرکت در جهت ساخت نمونه مشابه از فورد برانکو تلقی می‌شود. نسخه‌های میان رده لادا نیوا برانکو نیز در دو تیپ لوکس و پرستیژ عرضه خواهند شد.

لادا نیوا برانکو

گرمکن صندلی‌ها، آینه‌های برقی به همراه گرمکن و سیستم تهویه مطبوع تجهیزات استاندارد این خودرو را به خود اختصاص داده‌اند. تیپ لوکس علاوه بر موارد گفته شده، به سپر فلزی و رینگ‌های 15 اینچی به همراه لاستیک‌های مخصوص مجهز است. تیپ پرستیژ نیز چراغ‌های مه شکن، گلگیرهای آفرودی و جلوپنجره جدید را به خریداران خود ارائه می‌دهد.

در کابین لادا نیوا برانکو صندلی‌های جدید با راحتی بیشتر، تهویه مطبوع و سیستم صوتی با کنترلرهای از نو طراحی شده را مشاهده خواهید کرد. همچنین عایق‌بندی کابین بهتر از گذشته شده و صداهای ناهنجار با شدت کمتری به کابین وارد می‌شوند. این خودرو هم‌اکنون در نمایندگی‌های رسمی لادا قابل خریداری است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد