موضوعات داغ

قیمت خودروی بی وای دی تانگ در حواله‌های جدید کارمانیا مشخص شد

عکس مطلب اول

همانطورکه از قبل اعلام شده بود، حواله داران خودروی بی وای دی S7 می توانند در نمایندگی های مجاز شرکت کارمانیا، حواله های خود را به نسخه های جدید تبدیل کنند. نسخه هایی که در آن از دو خودرو نام برده شده و می توانند خودروی بی وای دی تانگ و یا بی وای دی F3 را انتخاب کنند.

اما نکته جالب اینجاست که طبق اعلام نمایندگی های این خودروسازی، قیمت این خودروها به صورت قطعی مشخص شده و برای بی وای دی تانگ حدود 1 میلیارد و 185 میلیون تومان و برای بی وای دی F3 حدود 488 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اما نکته دیگر که در این قراردادهای جدید ذکر شده، زمان تحویل خودروها است که در حقیقت زمان مشخصی بیان نشده اما طبق اعلام منابع آگاه، احتمالاً از 6 ماه آینده تحویل این خودروها آغاز خواهد شد.

تابحال تنها نمونه هایی از خودروی بی وای دی تانگ توسط کارمانیا به کشور وارد شده و این شرکت در حال انجام مراحل اولیه برای تولید نسخه تانگ در ایران است، اما به نظر می رسد که زمان زیادی برای کسب مجوزهای لازم و همچنین رسیدن قطعات به خط تولید کارمانیا در پیش باشد و شاید بهتر باشد که حواله دارها زمان بیشتری را برای تحویل این خودروها در نظر داشته باشند. در هر صورت این راه طولانی تولید خودرو در ایران، راهی پر فراز و نشیب است که حتی ممکن است در هر قسمتی این روند متوقف و یا با سرعت بسیار کم پیش رود اما امیدواریم بالاخره این داستان حواله های کارمانیا حل شود و مشتریان به خودروهای خود برسند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/5
به نظرم تو ایران خیلی قیمتش مفته!!!
تیگو 7 تو چین به دلار قیمتش 13 هزار دلار شروع میشه و به 23 هزار دلار میرسه
byd تانگ بنزینی تو چین قیمتش از 20 هزار دلار شروع و به 26 هزاردلار ختم میشه.

اما تیگو 7 تو ایران 990 میلیونه. رنگش هم آبی یا قرمز بازشه یا نارنجی میشه 1 میلیارد.
اما با 1 میلیارد 185 میلیون تانگ 7 نفره میدن که هم کیفیتش بیشتره هم byd هست هم فنی بهتره و...

حیف که 1 میلیارد 185 میلیون ندارم. وگرنه خریدار نفر اولش من میبودم.

اگر پشت S7 بشینید میفهمید با اینکه قدیمی هست ولی خیلی خوبه ، حالا این جدیده و...
با توجه به قیمتش به سانتافه و اسپورتیج ترجیح میدمش. خیلی از اونا بهتره.

اما امیدوارم مسخره بازی درنیارن و بعد 6 ماه بدن به مردم.
1400/5/6
هیچ کس نیست به داد ما برسه 3 سال پیش s6byd که گفته بودند خط تولیدش را دارند و سه ماهه تحویل میدهند پول دادم و ثبت نام با قیمت قطعی کردم قرار بود شهریور 97 تحویل بگیرم حالا بعد از بیش از سه سال دروغ شنیدن و سر کار بودن می گویند نسل این ماشین توی دنیا ور افتاده و بهم نمی دهند و باید بروم به جایش یک میلیارد و 200 تومن پول برای این ماشین جور کنم
1400/5/11
بعد از 4 سال هم حتی با همین قول به ماشین نمیرسیم
من سال 96 و دلار 3500 ثبت نام کردم و نصف پول ماشین رو دادم.
متاسفانه کارمانیا با وعده های دروغین بارها اعلام کرد که دیگه همه چیز ردیفه و پول جور کنید و.ماشین بگیرید و مردم طلا و زمین و ماشین خودشون رو فروختن و باز هم کارمانیا زد زیر قولش و پول ها بی ارزش شد و طلا و ماشین و... چندین و چند برابر شد و مشتری ها به خاک سیاه نشستن.
حتی اگر امروز برای قول 6 ماهه قرارداد جدید رو.قبول.کنیم بعد از گذشت 4سال به ماشین نمی رسیم چه برسه که کارمانیا در بهترین روزهای تولیدش چندماه دیرکرد داشت ولی دروغهاش رو در اعلامیه های فروش تکرار میکرد و وعده الکی میداد.

این ماشین اسمش تانگ هست اما همون موتور s7 روش هست و به نوعی فقط یه فیس لیفته یعنی تعویض چراغ و سپر و ظاهر.

فقط به جای 130 میلیونی ک نصفش رو دادیم
الان باید یک میلیارد و 185 میلیون بدیم
و حواله هامون 200 تا 300 برآورد میشه چنانکه به دوستم گفتن حواله 70 میلیونی رو 278 میلیون حساب میکنن.

پولهای ما رو به جای خرید قطعات s7 خرج ساختن اتاق رنگ مدرن کردن و در بورس هم سهام بیمه سامان خریدن و شدن جزو هیات مدیره

خیانتی که کارمانیا ب مشتری کرد ، هیچ لگن مونتاژ کنی در این مملکت به مشتری نکرد
1400/5/12
دوباره با دروغ های پیاپی کارمانیا گذشت و گذشت و گذشت و سالها گذشت ولی هنوز هزاران خوانواده اسیر کارمانیا هستند. و هیچ کس نیست که به داد ما مالباختگان برسه ابتدای سال ۹۷ گفته بودند خط تولید بی وای دی اس ۶ را دارند و ما رفتیم با خیال راحت ثبت نام با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون انجام دادیم و به این امد که ۳ ماه بهد در ماه شهریور آن سال تحویلملن می دهند اول مدام امروز فردا کردند و بعد کم کم بهانه هایشان شروع شد و گفتند تحریم هستیم در خالی که در سال ۹۸ تعداد زیادی از این ماشین را به بازار می دادند ولی برای من که تحویل شهریور سال گذشته اش بودم مدام امروز فردا کردند و ندادند و می گفتند ماشین شما چند قطعه کم دارد و به محض تکمیل شدن برایتان دعوتنامه می فرستیم گذشت و گذشت و گذشت حالا تو سال ۱۴۰۰ ادعا می کنند نسل این ماشین در جهان ور افتاده و هیچ جای دنیا وجود ندارد و می خواهند با سود تبلیغاتی کمی انصراف بدم و ماشین تانگ با قیمت ۱۱۸۵۰۰۰۰۰۰ تومن نام نویسی کنم. ایا هیچ کس نیست که به داد ما هزاران خوانواده دربدر برسد؟ کارمانیا داره مارا به مرگ می گیره که به تب راضی بشیم و از ثبت نام های خود انصراف بدیم و از شر تعهدات معوق خود خلاص شود.

1400/5/16
کارمانیا کلاه بردار هنوز پول کسایی که برای بی وای دی اس 7 دادن رو پس نداده چطور جرئت کرده بازم مردم رو گول بزنه و ماشین بیاره ایران خداروشکر ما بهش پول واسه ماشین ندادیم وگرنه میخواست سر ما رو هم کلاه بزاره بهش اعتماد نکنید مردم !
این بی وای دی اس 7 به کسی نداد که هیچ پولاشون رو هم خورد

آخه کارمانیا چطور روت میشه بیای بازم ماشین بفروشی واقعا خجالت نمیکشی ؟
1401/9/13
6ماه 6سال شد ما هیچ ندیدم خدا از شما
اره همه ثبت نام کننده ها دنبالتون