موضوعات داغ

رشد فروش موتورسیکلت های هارلی دیویدسون در آمریکای شمالی

عکس مطلب اول

گزارش های فصلی کمپانی موتورسیکلت سازی هارلی دیویدسون نشان از رشد فروش این شرکت در سه ماهه دوم سال 2021 میلادی دارد، هرچند در بسیاری از بازارهای جهانی کاهش فروش را تجربه کرده، اما فروش این تولید کننده موتورسیکلت در بازار آمریکای شمالی توانسته فروش جهانی این شرکت را افزایش دهد.

در تاریخ 21 جولای 2021، هارلی دیویدسون نتایج فروش سه ماهه دوم سال 2021 میلادی خود را گزارش داد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2020 میلادی، موفق به رشد فروش 24 درصدی شده و دلیل اصلی آن می تواند بازگشت به مدار فروش مطلوب در بازار آمریکای شمالی باشد.

فروش هارلی دیویدسون در بازار آمریکای شمالی برای سه ماهه دوم 2021 میلادی با رشد 43 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است که تنها نمودار مثبت در عملکرد فروش این شرکت موتورسیکلت سازی به حساب می آید، زیرا فروش این شرکت در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با کاهش 7 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2020 همراه بوده، در بازار آسیا و اقیانوسیه کاهش فروش 13 درصدی تجربه کرده و همچنین در بازار آمریکای لاتین کاهش فروش 31 درصدی را تجربه کرده است.

با در نظر گرفتن 6 ماه اول سال 2021، فروش محصولات هارلی دیویدسون در سراسر جهان رشد فروش 18 درصدی تجربه کرده است که باوجود پابرجا بودن همه گیری کرونا در جهان می تواند خبر خوبی برای این شرکت باشد. با این حال هنوز هم بار اصلی فروش هارلی دیویدسون بر دوش آمریکای شمالی بوده است که در شش ماهه نخست امسال موفق به افزایش 38 درصدی میزان فروش هارلی دیویدسون شده است.

هارلی دیویدسون کاهش فروش خود در بیشتر مناطق را بخشی از استراتژی کلی خود می داند و به گفته این شرکت، کاهش فروش در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به دلیل توقف فروش برخی مدل های قدیمی Sportster بوده است. در همین حال کاهش فروش آمریکای لاتین به دلیل کاهش فروشنده در سراسر منطقه بوده و همچنین اصلاح قیمت محصولات در این منطقه باعث شده تا بر روی فروش موتورسیکلت ها تاثیر منفی گذاشته شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد