موضوعات داغ

نگاهی به آمار فروش چری در سال 2021، افزایش فروش در بازارهای جهانی

عکس مطلب اول

به تازگی، چری اطلاعات فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است. در ماه ژوئن، چری 73،098 دستگاه خودرو فروخته که رشد سالانه 58.3٪ را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن، چری 424،457 دستگاه خودرو فروخته که رشد سالانه 80.4 درصدی را نشان می‌دهد.

در بازارهای خارج از کشور، فروش محصولات چری امسال تقریباً هر ماه دو برابر یا حتی چهار برابر شده است. از ماه ژانویه تا ژوئن، چری در مجموع 118،743 وسیله نقلیه صادر کرده که در مقایسه با سال گذشته 168.4٪ افزایش داشته و از صادرات 114،000 وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از ماه فوریه، حجم صادرات خارج از کشور به یک نرخ رشد "تهاجمی" از سال گذشته 117.3٪ ، 101/9٪، 312.5٪، 256.5٪ و 243.2٪ به ترتیب برای ماه‌های فوریه، مارس، آپریل، می، ژوئن رسیده است.

چری همچنین جزو 10 برند اول بازار خودروی برزیل قرار دارد. حجم فروش چری با افزایش 207 درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد جدید 1.88 درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. همچنین در بازار روسیه چری همیشه یک رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن 348 درصد افزایش داشته است. همچنین در کشور شیلی شاسی‌بلندهای چری در 6 ماه متوالی با سهم بازار 11.7 درصد در رتبه اول قرار دارد.

رونق فروش محصولات برند چری در سرتاسر جهان در برگیرنده بسیاری از عوامل است. تولید مدل‌های جدید، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلتفرم به روز با فناوری‌های پیشرفته، بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند که ماحصل آن مدل‌های موفق تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو است. عامل دیگر سیستم ویژه خدمات پس فروش ویژه چری است که با شعار 24 ساعته و 7 روز هفته به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند و توانسته بیش از 1500 فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند و بر اساس سنجش جی‌دی‌پاورز، معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین، این برند موفق به کسب رتبه دوم گردیده است.

در نیمه دوم سال، مدل‌های جدید سری PRO چری در بازارهای اصلی مانند آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا به بازار عرضه می‌شوند و که احتمالاً عملکرد برجسته‌تری در بازار خواهند داشت. در آینده، طبق استراتژی "Double 50" چری قصد دارد تا سال 2025، هدف استراتژیک صادرات نیم میلیون وسیله نقلیه و ارزش صادراتی 5 میلیارد دلار آمریکا را محقق کند.

درباره برند چری

چری یک برند مستقل خودروسازی چینی هست که علاوه بر پایگاه‌های تحقیق و توسعه در جهان، دارای یکی از قوی‌ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت است که بیش از 5500 عضو را دارا است. همچنین چری اولین شرکت خودروسازی چین است که قطعات CKD، موتور و فناوری‌های خودرویی را صادر نموده است. تاکنون چری بیش از 9 و نیم میلیون دستگاه اتومبیل را به فروش رسانده و به بیش از 80 کشور صادر نموده و 18 سال متوالی است که چری برترین صادرکننده خودرو از کشور چین است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/11
ما هیچ، ما فقط نگاه