موضوعات داغ

شاسی بلند جدید ام جی One با چهره ای مدرن و دو رنگ بدنه آپشنال رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ام جی موتور سرانجام تصاویر کامل شاسی بلند جدیدش یعنی MG وان را منتشر کرد. مراسم رونمایی جهانی از MG وان در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برگزار شد. این مدل دو رنگ بدنه آپشنال دارد: نارنجی حبابی و سبز طبیعت. این شاسی بلند جدیدترین سبک طراحی و توان فنی این برند را به نمایش می‌گذارد. ام جی وان بر روی معماری سیگما ساخته شده که یک پلتفرم ماژولار جامع است. این خودرو همچنین دارای فناوری تراشه قدرتمند همراه با یک اکوسیستم دیجیتال فعال است. پلتفرم سیگما را می‌توان برای پیشرانه‌های برقی هم مورد استفاده قرار داد. همچنین واضح است که MG وان یک خودروی متصل خواهد بود. تصاویر منتشرشده طراحی اسپورت MG وان را نشان می‌دهد. قسمت عقب سقف کمی شیب دارد و ظاهری شبیه خودروهای کوپه به آن داده است.

به طور کلی، بدنه دارای چین‌خوردگی و خطوط خاصی است که به اسپورت بودن ظاهرش کمک می‌کند. MG می‌گوید که عریض و کم‌ارتفاع بودن وان باعث می‌شود فضای قابل‌توجهی را در کابین ارائه دهد. این شرکت هنوز امکانات، ابعاد و مشخصات فنی این شاسی بلند را اعلام نکرده است، اما برخی از این مشخصات قبلاً در چند وب‌سایت چینی لو رفته است.

ام جی وان

ام جی وان احتمالاً دارای یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ خواهد بود. این موتور همراه با یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا یک جعبه‌دنده دوکلاچه خودکار عرضه می‌شود. این موتور احتمالاً توان ۱۷۰-۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰-۲۶۰ نیوتن متر تولید می‌کند. داده‌های لورفته نشان می‌دهد که MG وان نیز مانند سایر خودروهای این شرکت دارای امکانات زیادی خواهد بود. فروش جهانی این شاسی بلند احتمالاً تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد و ممکن است در سال ۲۰۲۲ در هند عرضه شود. اگر این اتفاق بیفتد، MG وان باید با کیا سلتوس، هیوندای کرتا و دیگر شاسی بلندهای کامپکت در این کشور رقابت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد