موضوعات داغ

نسل چهارم جیلی امگرند با تمرکز بر مشتریان جوان معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جیلی امگرند یکی از معدود سدان‌های چینی بود که به صورت وارداتی به بازار کشورمان عرضه شد. اکنون نسل چهارم این خودرو آماده ورود به بازار است و مشتریان چینی می‌توانند با پرداخت 87 هزار یوان، این خودرو را پیش خرید کنند.

جیلی امگرند تاکنون سدانی برای مشتریان با سطح درآمد بالا بوده است و جوانان معمولا توانایی خرید چنین خودرویی را نداشته‌اند. حال جیلی تصمیم گرفته تا برای جذب مشتریان جوان، نسل چهارم جیلی امگرند را با فناوری‌های بیشتر و بازپرداخت بلندمدت به بازار عرضه کند.

نسل چهارم جیلی امگرند براساس پلتفرم BMA ساخته شده و از چهره مدرن‌تری نسبت به نسل فعلی بهره می‌برد. طول ، عرض و ارتفاع خودروی جدید به ترتیب 4638/1820/1460 میلی متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی متر است و بنابراین جیلی امگرند همچنان در دسته سدان‌های جمع‌وجور جای می‌گیرد. مطابق اعلام جیلی، میزان استفاده از مواد نرم در کابین این خودرو نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است و انتظار می‌رود تجربه رانندگی بهتری در انتظار خریداران باشد.

نسل چهارم جیلی امگرند مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 114 اسب‌بخار است و برای انتقال قدرت نیز از جعبه دنده اتوماتیک CVT استفاده می‌کند. این چهارمین نسل از جیلی امگرند است که طی 12 سال گذشته به بازار عرضه شده است و به نظر می‌رسد جیلی در آینده تلاش بیشتری برای جلب توجه جوانان انجام دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/16
چقدر خوشگلی تو جان دل انشاالله با اومدن آریزو 7 2021 و آریزو 6 پلاس کوره رقابت داغ تر میشه چینی ها در حال رسیدن به کره ای ها و ژاپنی ها !