موضوعات داغ

لادا نیوا برونتو با قیمتی رقابتی وارد نمایندگی‌های اتوواز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

لادا نیوا برونتو جدیدترین مدل از این آفرودر روسی است که مدتی کوتاه پس از معرفی، در نمایندگی‌های شرکت عرضه کننده یعنی اتوواز به نمایش درآمده است. پیش فروش این خودرو در روسیه از ماه گذشته میلادی آغاز شده است.

لادا نیوا برونتو در حقیقت نسخه سه درب از مدل لادا نیوا لجندز محسوب می‌شود که برای آفرود سنگین طراحی شده است. نسخه برونتو برای مدتی از سبد محصولات اتوواز حذف شده بود اما اکنون مدل جدید آن با یک کیسه هوا اضافه و داشبورد جدید به بازار عرضه شده است. عایق‌بندی جدید، صندلی‌های اسپرت و پنل ابزار متفاوت از جمله تغییرات برونتو جدید نسبت به مدل قدیمی هستند.

فنرهای تقویت شده ، کمک فنرها و محور عقب جدید ، دیفرانسیل‌های قفل شونده در جلو و عقب ، لاستیک‌های عاج‌دار 15 اینچی ، بالابر تعلیق 35 میلی متری (فاصله زمین - 240 میلی متر به جای 205 میلی متر) از جمله تفاوت‌های نسخه برونتو با نسخه استاندارد است و مشتریان می‌توانند کیت بدنه سفارشی را با پرداخت مبلغی بیشتر در اختیار بگیرند. این کیت بدنه شامل قطعاتی همچون سپر و محافظ رادیاتور است.

لادا نیوا برونتو

لادا نیوا برونتو در دو تیپ لوکس و پرستیژ در دسترس مشتریان روسی قرار گرفته است. تیپ لوکس آن با قیمتی معادل 900899 روبل ( حدود 360 میلیون تومان ) و تیپ پرستیژ آن با قیمتی برابر با 953900 روبل ( حدود 382 میلیون تومان ) فروخته خواهد شد.

پیشرانه چهارسیلندر هشت سوپاپ تنفس طبیعی 1.7 لیتری، قدرت‌بخش لادا نیوا برونتو است که حداکثر 83 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و برای انتقال قدرت آن نیز از جعبه دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به همراه قفل دیفرانسیل مرکزی استفاده شده است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/14
به قسمت سر دنده تو عکسی که از داشبورده، اگه دقت کنید متوجه میشد که درست نصب نشده
از همینجا از کیفیتش میشه مطلع شد
با موتور ۸ سوپاپش
1400/5/14
این ماشین مال دهه ۵۰ ۶۰ هست.تو شمال به اسم ماشین گاز معروفه که واسه حمل بار وچایی و چوب از کوهها استفاده میشه.حالا لوکس شده.موتور بسیار پر مصرف و قابلیت چپه شدن.خدایا به کجا داریم میریم.چرا اینقدر مفلوک شدیم
1400/5/15
نیازی نیست که متخصص خودرو باشی که بفهمی این چه آشغالیه،قیافه که نداره،تکنولوژیش هم مال 30 سال پیشه
موتور 1.7 با 80 اسب؟!!!
1400/5/15
اشغاله
1400/5/15
وای این چه سمی اه صدهزار رحمت به کوییک کراس!!!!!!!!!!
رنو 5 رو فنر بندازی از این خیلی خیلی سرتره
1400/5/16
باز هم ی آشغال دیگه بچپونید به مردم گویا یه مشت آشغال فروش شدن مسئول، دنبال آشغال های بازار میگردن توی دنیا تا بندازن به مردم ایران بی در و پیکری بیداد می‌کنه