موضوعات داغ

کامیونت های جدید هیوندای با تنوع بیشتر معرفی شد، سهم خواهی در بازار روسیه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کره‌ای هیوندای تصمیم دارد تا سهم قابل توجهی از بازار سنگین خودروهای روسیه را تصاحب کند و به این منظور تصمیم دارد تا مونتاژ دو محصول یعنی کامیون هیوندای Mighty EX10 را در این کشور آغاز کند. کامیون هیوندای Mighty EX10، رقیب نزدیک ایسوزو ELF 9.5 خواهد بود.

پیش از این نیز برنامه تولید محصولات کوچکتری از خانواده کامیون هیوندای Mighty با ظرفیت 8 و 9 تن در روسیه آغاز شده بود و اکنون برنامه تولید هر سه کامیون به صورت موازی پیش خواهد رفت. کامیون‌های 10 تنی هیوندای در خط تولید این شرکت واقع در کالینینگراد به تولید خواهند رسید.

هیوندای Mighty EX10 به موتور دیزلی 3.9 لیتری مجهز است که حداکثر 170 اسب‌بخار قدرت و 608 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 است اما فیلتر ذرات معلق در روسیه همراه آن عرضه نخواهد شد. بدنه و سیستم تعلیق تقویت شده، ترمزهای بادی و لاستیک‌های سایز 225/75 R17.5 از دیگر مشخصات این کامیون هستند که حداکثر وزن خالص آن 9500 کیلوگرم است. انتظار می‌رود کامیون هیوندای EX10‌ با قیمتی در حدود 4،400،000 روبل (یک میلیارد و 760 میلیون تومان) به بازار روسیه عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد