موضوعات داغ

ام جی i5 نسخه GT معرفی شد، تمرکز سایک بر مشتریان جوان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سایک موتور از نسخه جدید رووی i5 رونمایی کرده که با استفاده از پسوند GT، بر جلب توجه مشتریان جوان تمرکز دارد. رووی i5 جی تی با شعار پویایی و کیفیت به بازار عرضه شده و با استفاده از انبوه ویژگی‌های تکنولوژی، در تلاش است تا توجه جوانان را به این محصول سایک موتور جلب کند. لازم به ذکر است که رووی i5 و ام جی 5 مشترکات بسیاری با یکدیگر دارند.

در مقایسه با تیپ استاندارد، i5 جی تی با اغراق بیشتری در طراحی نمای جلو همراه است. طراحان سایک موتور سعی کرده‌اند با افزودن خطوط شکسته متعدد و حجم‌های فانتزی و همینطور قطعات قرمز رنگ، هیجان را به چهره خودرو تزریق کنند.

Roewe i5 GT

طراحی قسمت‌های جانبی و عقبی رووی i5 جی تی تا حد زیادی به نسخه استاندارد شباهت دارد اما سایک موتور از چراغ‌های جدید با گرافیک اسپرت در نمای عقب استفاده کرده است. یک نوار کرومی با نشان GT نیز در قسمت عقب خودرو نصب شده تا تفاوت این تیپ با نسخه استاندارد را نشان دهد.

رووی i5‌ جی تی با رنگ‌های خاصی نیز قابل سفارش است که از جمله آن‌ها می‌توان به مارتین قرمز ، رزگلین ، آبی سنت موریتز و سفید روشن اشاره کرد. تریم داخلی خودرو نیز با رنگ مشکی اسرارآمیز مزین شده است. احتمال می‌رود رووی i5 جی تی در جریان یکی از نمایشگاه‌های داخلی خودرو در چین رونمایی شود.

روی ام جی i5 نسخه GT یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 173 اسب بخار و 275 نیوتن متر نصب شده که از طریق گیربکس 7 سرعته خودکار دوکلاچه، نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد