موضوعات داغ

ایلان ماسک در تسلا بر سر کارکنانش فریاد می‌زند و آن‌ها را تحقیر می‌کند!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

گزارشات مربوط به رفتار بی پروا ایلون ماسک چیز جدیدی نیست، اما یک کتاب نشان می‌دهد که این فرد با صراحت به برخی از کارکنان توهین کرده است. به گزارش پاور پلی ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، عادت به توهین به کارمندان خود از کارگران ساعتی گرفته تا مدیران ارشد دارد.

گفته می‌شود که این کار به قدری رایج بوده و چندیدن بار تکرار شده است که اعضای کمیته اجرایی به شوخی می‌گفتند که این هفته او چه کسی را خواهد بلعید؟ همچنین در حادثه دیگری که توسط بیزینس اینسایدر ذکر شده است، ماسک بر سر مهندس ارشد تسلا مدل S، پیتر راولینسون، فریاد زده و گفته است که من تو را باور ندارم. همانطور که تسلا در تلاش برای تولید و ارائه تسلا مدل 3 بود، عصبانیت ماسک به طور فزاینده‌ای غیرقابل پیش بینی، بی رویه و عمومی شد.

طبق گزارشات، او طی یکی از این حوادث به مهندسان گفت که کار آن‌ها کاملاً افتضاح است، سپس با هر فرد تماس گرفت و به آن‌ها گفت که شما چه بی عرضه هایی هستید و چه غلطی انجام می‌دهید. بر اساس گزارشات، این توهین‌ها باعث شد که فردی در همان لحظه کار خود را ترک کند.

ایلان ماسک

علاوه بر این، گفته شده است که ماسک به مارتین ابرهارد ، بنیانگذار تسلا، گفته است که یک تیم کامل از مهندسان را به دلیل این که از آن‌ها ناراحت است، اخراج کند. ابرهارد از این امر پیروی نکرد، اما سرانجام بیان کرد که تسلا را بدون هیچ چیزی یا با مبلغ 100000 دلار (72،072پوند / 85،010 یورو) و یا گزینه خرید 250،000 از سهام را انتخاب و ترک کند. نیازی به گفتن نیست که او دومی را انتخاب کرد.

همچنین گفته می‌شود که ماسک از مدیر فروش ارشد عصبانی شده است که احتمالاً به تسلا دو هفته اخطار داده است. ماسک با او رو به رو شده و قبل از این که به او درباره ترک شرکت بگوید، شروع به فحاشی کرده است. رفتار دیوانه‌ وار او به اینجا ختم نشد و ماسک آن فرد را تا پارکینگ دنبال کرد. این حادثه به اندازه کافی ناگوار وعمومی بود که هیئت تسلا تصمیم به بررسی آن گرفت.

این‌ها تعداد انگشت شماری از حوادث گزارش شده است. شایان ذکر است که ماسک برخی ادعاهای موجود در کتاب را رد کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/18
خوب صاحب کار باید با کارکنانش اینطور صحبت کنه مگرنه کسی درست کار نمی کنه. باید سفت و اصولی برخورد کرد شل بیایی کار برشکست شده. پیداست مدیریت قاطع و خوبی پشت این برند بوده که تونسته انقدر موفق بشه
1400/5/20
اگر خود شما هم کارگر خط تولید یک کارخانه باشی و صاحب شرکت بدون بررسی موضوع و پیدا کردن مقصر اصلی بر سر شما فریاد بزنه و توهین کنه، باز هم همین نظر رو داری؟
1400/9/25
لعنت به پیشرفتی که با این نوع رذالت اخلاقی بدست بیاد. البته در طرف دیگه نمونه هایی وجود داره از شرکتهایی که صاحبان خوش اخلاق و محیط صمیمی دارند. امیدوارم امثال تو هیچ وقت مدیر و رئیس جایی نباشند شما باید کارمند باشید اون هم زیر دست احمق هایی مثل ایلان ماسک