موضوعات داغ

آریزو 5 جدید مدیران خودرو چه تغییراتی داشته است؟

عکس مطلب اول

خودرو آریزو 5 جدید به تازگی در بازار چین عرضه گردیده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌گردد. آریزو 5 در بازار ایران که به واسطه آپشن‌های کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو، توانست فروش مناسبی در بازار خودرو ایران در طی 5 سال گذشته به دست آورد.

مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو 5 جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی‌های فنی آن را منتشر نمود که شامل موتور 1500 سی‌سی توربوشارژ در کنار گیربکسCVT با 9 دنده در حالت دستی است که این ترکیب قبلاً در بین محصولات شرکت مدیران خودرو در چری آریزو 6 نیز بکار گرفته شده است.

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه 1500 سی‌سی توربو طراحی شده توسط شرکت AVL اتریش، در کنار ویژگی‌های گیربکس CVT جدید همانند بهینه‌سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روان‌تر و نرم‌تر، نویدبخش رانندگی پرشتاب و هماهنگ‌تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو است. بر اساس لیست آپشن‌های ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو، موتور 1.5 لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو 5 جدید 147 اسب بخار نیرو تولید و گشتاور آن 210 نیوتن‌متر در دور موتور 5500 است.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشن‌هایی که در مقالات بعدی معرفی می‌گردند، انتظار می‌رود رقابت در این رنج قیمتی بسیار سخت‌تر از قبل خواهد شد و مدیران خودرو قصد دارد در این رنج قیمتی، آریزو 5 جدید را به عنوان یک گزینه جدی‌تر مطرح کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/18
والا اریزو۵ اصلا فروش هوبی نداشته تدارد.....بازار دست دومشم افتضاحه فقط بزور اقساط فروخته
1400/5/18
شما میخوای ماشین بخری که استفاده کنی یا بخری بعدا گرونتر بفروشی؟ ماشین یک کالای مصرفی است نه سرمایه گذاری. نمیدونم کی قراره این طرز فکر درست بشه؟
1400/5/28
هم فروش خوبی داشته هم بازار خوبی داره
1400/5/18
اگه همین آریزو5 به موتور جدید شرکت چری که روی تیگو8 نصبه، یعنی 1.6 لیتری 197 اسبی مجهز میشد، خودم از خریداراش بودم. باید برگ برنده ای داشته باشی در رقابت امروزی.
1400/5/18
عالی