موضوعات داغ

آمار فروش خودرو در ماه جولای کانادا اعلام شد، جولان تویوتا + جدول

عکس مطلب اول

آمارهای فروش خودرو در ماه جولای 2021 میلادی برای بازار کانادا، نشان از تاخت و تاز شرکت خودروسازی تویوتا در بازار این کشور دارد و پس از آن مجموع فروش اتحاد هیوندای و کیا باعث شده تا این خودروساز کره ای در تعقیب شرکت خودروسازی تویوتا باشد.

باتوجه به آمار فروش خودرو، کمپانی خودروسازی تویوتا با مجموع فروش 21 هزار و 2237 دستگاه خودروی مختلف موفق شده به عنوان پرفروش ترین برند خودروسازی فعال در کانادا لقب گیرد و بعد از آن می توان کمپانی خودروسازی هیوندای با مجموع فروش 12 هزار و 114 دستگاهی و یا در جایگاه سوم، کمپانی خودروسازی کیا با مجموع فروش 12 هزار و 114 دستگاهی را معرفی کرد.

در بین پرفروش ترین خودروهای عرضه شده در بازار این کشور نیز می توان به شاسی بلند تویوتا راوفور به عنوان پرفروش ترین خودروی عرضه شده در بازار این کشور، با مجموع فروش 6702 دستگاهی در ماه جولای 2021 میلادی اشاره کرد.

در جایگاه دوم فروش هم می توان دیگر محصول تویوتا، یعنی تویوتا کرولا با مجموع فروش 4152 دستگاهی را شاهد بود و پس از آن با اختلاف زیاد، کراس اوور هیوندای توسان با مجموع فروش 2925 دستگاهی دیده می شود که جزییات بیشتر فروش آنان در جدول زیر آمده است.

آمار فروش ماه جولای 2021 کانادا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد