موضوعات داغ

ام جی RX5‌ نسخه MAX، کراس‌اووری با ظاهر بهبودیافته و پیشرانه قوی‌تر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چند سالی است که سایک موتور پس از خرید خودروساز بریتانیایی ام جی، محصولات خود را به طور همزمان با دو مارک رووی و ام جی به بازار عرضه می‌کند. یکی از کراس‌اوورهای شناخته شده این برند ام جی RX5 است که حضور کوتاه مدتی نیز در بازار کشورمان داشت و در برخی کشورها با نام رووی RX5 شناخته می‌شود. سایک موتور اکنون نسخه بروز شده و جدید این خودرو را با نام رووی RX5 مکس روانه بازار کرده که از پیشرانه قوی‌تر و ظاهری مدرن بهره می‌برد.

رووی RX5 مکس از سال 2019 در بازار چین حضور دارد و به عنوان نسخه‌ای گران‌تر از RX5 معمولی شناخته می‌شود. نسخه جدید این خودرو از تزئینات کرومی بیشتری در ظاهر خارجی بهره‌مند است و طراحان سعی کرده‌اند با استفاده گسترده از چراغ‌های LED، ظاهر خودرو را مدرن جلوه دهند. دیگر بهبود ظاهری این خودرو، دستگیره‌های جمع شونده در هستند که از رووی جینگ به این خودرو اضافه شده‌اند.

رووی RX5‌ مکس با دو پیشرانه توربوشارژر در دسترس خریداران خواهد بود. موتور نخست 1.5 لیتری توربوشارژر است که با کد 15C4E شناخته می‌شود و با بهینه‌سازی‌های انجام شده، اکنون به جای 173 اسب‌بخار، 181 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. دیگر پیشرانه قابل انتخاب برای ام جی RX5 مکس موتور دولیتری توربوشارژر 20L4E است که 230 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس‌های شش سرعته اتوماتیک CVT یا شش سرعته دوکلاچه نیز جعبه دنده‌های قابل انتخاب برای این خودرو هستند. رقیب اصلی این خودرو در بازار چین هاوال H6‌ است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد