موضوعات داغ

نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲ با ظاهر جسورانه رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲ قبل از آغاز فروش این مدل در ژاپن رسماً رونمایی شد.

چیزی که نوت آئورا نیسمو را از مدل عادی متمایز می‌کند این است که در طراحی آن از خودروی مسابقه‌ای فرمول E نیسان الهام گرفته شده است. به این ترتیب، نمای جلو و عقب دارای یک اسپلیتر نیسمو به رنگ قرمز هستند. این خودرو همچنین دارای چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، قاب‌های آینه قرمز و یک نمای عقب تهاجمی است که شامل یک سپر و دیفیوزر خاص می‌باشد.

تغییرات در داخل کابین هم ادامه دارند، جایی که شاهد صندلی‌های تکی با روکش‌هایی از جنس پارچه و چرم مصنوعی هستیم. همچنین لوگوی نیسمو با دوخت قرمز/خاکستری روی صندلی‌ها حک شده است.

نیسان نوت آئورا نیسمو

قدرت نوت آئورا نیسمو توسط همان پیشرانه برقی نسخه عادی تأمین می‌شود، که شامل یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر به عنوان ژنراتور و دو موتور برقی برای هدایت چرخ‌هاست. این پیشرانه توان ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این مدل دارای سه حالت رانندگی مختلف از جمله حالت نیسمو است که واکنش‌پذیری و شتاب بهتری را فراهم می‌کند، در حالی که حالت‌های نرمال و Eco به طور خاص برای این مدل تنظیم شده‌اند و رانندگی راحت‌تری را فراهم می‌کنند.

نیسان می‌گوید که ظاهر منحصر به فرد نوت آئورا نیسمو همچنین داون‌فورس بیشتری ایجاد می‌کند، که منجر به افزایش پایداری در سرعت‌های بالا می‌شود. این خودرو همچنین دارای یک سیستم تعلیق منحصر به فرد است که هندلینگ بهتری را فراهم می‌کند.

این شرکت ژاپنی هیچگونه اطلاعات دیگری درباره نوت آئورا نیسمو از جمله قیمت آن را اعلام نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد