موضوعات داغ

کامیون نظامی کاماز، نماینده روسیه در بازی‌های نظامی بین‌المللی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

علاقه روس‌ها به خودروهای نظامی زبانزد است، تا حدی که آن‌ها بازی‌های نظامی بین‌المللی را برای رقابت توانایی‌ خودروهای نظامی مختلف طراحی کرده‌اند. در این بازی‌ها طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه مورد استفاده در نیرو زمینی از جمله تانک‌ها و کامیون‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. نماینده روسیه در بخش کامیون‌های نظامی مسابقات امسال، کامیون نظامی کاماز خواهد بود.

کامیون نظامی کاماز در بخش خاصی از این مسابقات به رقابت می‌پردازد که وسایل نقلیه زرهی برجسته نام گرفته‌اند. در این بخش انواع خودروهای شش چرخ و چهارچرخ در یک مسیر سخت با یکدیگر رقابت می‌کنند. این مسابقات امسال بین 23 ام تا 26 آگوست در شهر استروگژسک در منطقه ورونژ برگزار می‌شود.

کامیون نظامی کاماز

تمامی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نظامی روسیه باید دوره آموزشی پنج روزه آمادگی را بگذرانند و پس از آن نیز تیم برگزار کننده خودروهای متقاضی شرکت در مسابقه را از نظر میزان آمادگی و ایمنی بررسی خواهند کرد. چالش های سختی مانند شیب ها ، خندق ها ، نهرها و موانع آبی در مسیری به طول 7.5 کیلومتر پذیرای شرکت‌کنندگان این مسابقه خواهد بود. خودروهای نظامی ازبکستان، روسیه، مصر، چین و بلاروس در این مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند. کامیون‌های نظامی کاماز در این مسابقه با دیگر خودروهای هموطن خود از شرکت‌های یواز و اورال به رقابت خواهند پرداخت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد