موضوعات داغ

آمار فروش خودرو ماه جولای 2021 بازار پاکستان اعلام شد، پیشتازی سوزوکی + جدول

عکس مطلب اول

با نگاهی به میزان خودروهای فروخته شده در هر کشور، به راحتی می توان محبوب ترین خودروی بازار آن کسوذ را پیدا کرد، هرچند برخی خودروها براساس ویژگی های برتر خود نسبت به رقیب به این موفقیت رسیده اند و برخی دیگر باتوجه به شرایط حاکم در جامعه و سطح رفاه شهروندان آن کشور، توانسته اند به این جایگاه دست پیدا کنند.

در کشورهای های پیشرفته معمولا ویژگی های منحصربه فرد یک خودرو و همچنین قیمت گذاری مناسب آن باعث می شود تا سهم فروش بیشتری در بازار داشته باشند، اما در کشورهای در حال توسعه و یا کشورهایی که رفاه جامعه در سطح بالایی قرار ندارد، معمولا خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص می دهند که در مثالی می توان به کشور پاکستان، همسایه شرقی کشورمان اشاره کرد.

امروز می خواهیم نگاهی کوتاه به بازار خودروی همسایه شرقی کشورمان داشته باشیم که باتوجه به مشکلات فراوان، مشتریان می توانند انتخاب های جذاب تری برای داشتن یک اتومبیل شخصی داشته باشند. بویژه اینکه آمارهای منتشر شده از فروش خودرو در ماه جولای 2021 نشان می دهد که فروش خودرو در این کشور نسبت به مدت زمان مشابه افزایش 113.7 درصدی تجربه کرده در مجموع به فروش 24 هزار و 918 دستگاهی رسیده است.

در همسایه شرقی کشورمان شرایط کاملا متفاوت است و برندهای معتبر خودروسازی همچون سوزوکی، تویوتا، هوندا، هیوندای و جک به عنوان پرفروش ترین برندهای فعال خودروسازی در پاکستان معرفی شده اند و مثل همیشه، سوزوکی موفق شده بار دیگر پرفروش ترین برند خودروسازی این کشور شود.

سال گذشته خودروی سوزوکی آلتو توانست پرفروش ترین خودروی بازار پاکستان لقب گیرد و حالا بررسی آمار فروش در ماه جولای 2021 میلادی نشان از برتری این خودرو در بازار پاکستان و تصاحب جایگاه نخست فروش دارد، هرچند در جایگاه دوم نیز محصول دیگر سوزوکی، یعنی خودروی سوزوکی کلتوس دیده می شود که با اختلاف زیادی نسبت به تویوتا یاریس در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در ادامه می توانید نگاهی جامع به آمار فروش برندهای خودروسازی فعال در پاکستان و همچنین محبوب ترین خودروهای فروخته شده در بازار این کشور داشته باشید.

آمار فروش ماه جولای 2021 پاکستان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد