موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر 2022 توانایی‌های آفرودی خود را اثبات کرد +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل جدید تویوتا لندکروزر یعنی اتاق 300 مدتی پیش با یک تفاوت بزرگ نسبت به نسل‌های قبلی رونمایی شد که این تفاوت مربوط به جایگزینی موتور شش سیلندر توربوشارژر با موتور سنتی هشت سیلندر بود. از آن زمان تاکنون بسیاری از خودرودوستان در سراسر جهان تویوتا را به واسطه حذف موتور هشت سیلندر خورجینی مورد انتقاد قرار دادند.

تویوتا برای پاسخ به منتقدان، یک کانال اختصاصی در یوتیوب ایجاد کرده و از طریق آن ویدیو‌هایی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. در جدیدترین ویدیو از این سری، توانایی‌های آفرودی تویوتا لندکروزر LC300 به نمایش گذاشته شده است.

تویوتا ادعا می‌کند که لندکروزر سری 300 یک خودرو آفرودی مدرن است اما پیچیدگی‌های معمول خودروهای امروزی در آن مشاهده نمی‌شود. کاهش دویست کیلوگرمی وزن لندکروزر اتاق 300 نسبت به نسل قبلی نیز سبب شده تا مرکز ثقل خودرو پایین‌تر آمده و حفظ تعادل آن ساده‌تر باشد.

شش حالت رانندگی برای تویوتا لندکروزر 300 در نظر گرفته شده که عبارتند از:‌اتوماتیک، شن، گل و لای، خاک، سنگلاخ و برف. چهار دوربین نیز به طور همزمان تمامی زوایا خودرو را تحت نظر دارند و راننده می‌تواند از طریق مانیتور مرکزی آن‌ها را کنترل کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه جدید لکسوس LX براساس نسل جدید تویوتا لندکروزر تا پایان سال معرفی شود. نسل جدید تویوتا لندکروزر در ایالات متحده عرضه نخواهد شد و تنها چند کشور اروپایی میزبان این خودرو خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد