موضوعات داغ

لوگوی جدید خودروهای برقی مزدا معرفی شد، برق گرفتگی صنعت خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروساز ژاپنی یعنی مزدا از چند ماه پیش آمادگی کامل خود را برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی اعلام کرده است و حال تصمیم دارد تا محصولات جدید خود را با لوگویی جدید به بازار عرضه کند. بدین ترتیب نسل جدید محصولات مزدا از نظر فناوری، مواد استفاده شده، تجهیزات و برند با خودروهای پیشین این شرکت متفاوت خواهند بود.

نماد جدیدی که مزدا برای خودروهای برقی خود در نظر گرفته، یک نشان تجاری ثبت شده است و تنها توسط خودروهای الکتریکی این شرکت حمل خواهد شد. علاوه برآن مزدا دوباره سعی دارد تا از موتور چرخشی یا روتاری در محصولات خود استفاده کند و به همین منظور درخواست‌های متعددی را برای حق ثبت اختراع صادر کرده است.

مزدا

تاکنون اسامی برخی مدل‌های جدید مزدا منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به ای اسکای اکتیو R-Energy، ای اسکای اکتیو R-HEV و ای اسکای اکتیو R-EV اشاره کرد. هنوز هیچکدام از این خودروها به صورت رسمی از سوی مزدا معرفی نشده‌اند.

لوگوی جدید مزدا نیز به نوعی نشانگر حرف e است که به عنوان نماد خودروهای الکتریکی شناخته می‌شود. استفاده از رنگ‌های مشکی و نارنجی به همراه مثلث نیز سبب شده تا برند الکتریکی مزدا با انواع برندهای دیگر که توسط خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت باشد. مزدا هنوز در مورد زمان رونمایی رسمی از این لوگو اظهار نظر نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد