موضوعات داغ

تویوتا هایلوکس نسخه Revo GR اسپرت ۲۰۲۲ معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا از دهه ۱۹۷۰ پیکاپ تراک‌های هایلوکس را در تایلند تولید می‌کند و این بازار پر از نسخه‌های مختلف و ویژه‌ای است که در بقیه مناطق دنیا در دسترس نیستند. جدیدترین عضو این خط تولید روو GR اسپرت است که چیزی بیش از یک کیت بدنه با آپشن‌های محدود نیست.

آپشن دیفرانسیل عقب برای نسخه با ارتفاع کمتر و آپشن چهار چرخ محرک برای نسخه با ارتفاع بیشتر در دسترس است. نسخه دیفرانسیل عقب نسبت به نسخه تمام چرخ محرک ۲۳ میلیمتر به زمین نزدیکتر است، که هندلینگ این پیکاپ تراک اندازه متوسط را بهبود می‌بخشد.

هایلوکس روو GR اسپرت با یک موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل چهار سیلندر که توان ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند عرضه می‌شود. این اصلاً در حد و اندازه موتور ۲ لیتری توربودیزل اکوبلو فورد رنجر رپتور نیست. همچنین پیکاپ تراک فورد جعبه‌دنده ۱۰ سرعته دارد، در حالی که جعبه‌دنده هایلوکس ۶ سرعته است.

تویوتا هایلوکس روو GR اسپرت

هایلوکس روو GR اسپرت با الهام از یک نسخه ویژه برای بازار برزیل از سال ۲۰۱۸، با کالیپرهای ترمز قرمز در جلو و ترمزهای طبلی در عقب عرضه می‌شود.

چرخ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های خیابانی در نسخه دیفرانسیل عقب در دسترس هستند، در حالی که نسخه چهار چرخ محرک دارای چرخ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای آل‌ترین با دیواره‌های بزرگتر است. کابین این دو مدل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، اما این دو نسخه اختلاف قیمت زیادی دارند. قیمت آن‌ها ۲۷۲۰۰ و ۳۹۷۰۰ دلار است.

البته دلیل این اختلاف قیمت امکانات ایمنی است. مثلاً نسخه دیفرانسیل عقب به جای ۷ کیسه هوا فقط ۳ کیسه هوا دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد