موضوعات داغ

هر دو سال یکبار، نمایشگاه خودروی بزرگی در قطر برگزار می شود؛ ورود ژنو به خاورمیانه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در کنفرانسی مطبوعاتی که در نمایشگاه و مرکز همایش‌های دوحه برگزار شد از همکاری خود با صنعت گردشگری قطر خبر دادند. حاصل این همکاری یک رویداد جدید به نام نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در قطر است که اولین بار در پاییز ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

البته قرار نیست نمایشگاه خودرو‌ ژنو به قطر نقل مکان کند، بلکه این رویداد یک شاخه فرعی از مراسم اصلی خواهد بود. جزئیات این رویداد جدید در زمان بازگشت نمایشگاه خودرو‌ ژنو در تاریخ ۱۹ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ اعلام خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در قطر هر دو سال یکبار برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق برگزاری این مراسم در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو و صنعت گردشگری قطر می‌خواهند این رویداد دوسالانه را به یک نمایشگاه مشهور جهانی در خاورمیانه تبدیل کنند. برگزارکنندگان اطمینان دارند این مراسم که در دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد، به یک رویداد مهم برای غرفه‌داران و عاشقان خودروها در سراسر جهان تبدیل خواهد شد.

موریس تورتینی، رئیس کمیته دائمی نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو، گفت: "مشارکت با صنعت گردشگری قطر به ما اجازه می‌دهد تا پرقدرت بر روی ۹۱اُمین مراسم نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در فوریه ۲۰۲۲ تمرکز کنیم، جایی که می‌توانیم تجربیات خوبی برای این نمایشگاه خودرو جدید در دوحه به دست بیاوریم."

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به علت همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد. آینده نمایشگاه‌های خودرو به همین دلیل در معرض خطر قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد که برگزارکنندگان این مراسم راهی برای زنده نگه داشتن این نمایشگاه خودرو افسانه‌ای پیدا کرده‌اند. نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو که ۹۱اُمین دوره از آن در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیاست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد