موضوعات داغ

فروش تیگو 7 جدید با رکاب برقی توسط مدیران خودرو، تعداد محدود

عکس مطلب اول

تیگو 7 یکی از کراس‌اوورهای لوکس شناخته شده در بازار ایران است که از سال 1396 تاکنون توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود. آپشن‌ها و امکانات رفاهی بسیار این خودرو سبب شده تا تیگو 7 از ابتدای حضور در بازار، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

به تازگی مدیران خودرو تصمیم گرفته تا این کراس‌اوور لوکس را با آپشنی جدید به همراه رکاب برقی عرضه کند. این رکاب کاملا اتوماتیک است و هنگامی که سرنشین تصمیم بگیرد سوار خودرو شود، به صورت اتوماتیک بیرون خواهد آمد. با توجه به ارتفاع بیشتر کراس‌اوورها از سطح زمین در مقایسه با سدان‌ها و هاچ‌بک‌ها، وجود این رکاب سبب می‌شود که سوار شدن یا پیاده شده از خودرو آسان‌تر از گذشته صورت بگیرد.

از دیگر آپشن‌های تیگو 7 می‌توان به این موارد اشاره کرد:‌ سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی شش حالته برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سقف پانوراما به همراه سانروف، شش کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و نمایشگر 9 اینچی لمسی.

مدیران خودرو تصمیم دارد تا پیش فروش چری تیگو 7 به همراه رکاب برقی را از چهارشنبه 17 شهریور و در تعداد محدود آغاز کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/15
مورچه چیه که کله پاچش باشه!!
این رکاب نیاز نداره چه برسه به برقی!
واقعا چی فکر میکنن اینا
حتما ۲۰ تومن باز میارن رو قیمتش. دیگه نمیدونن چطوری افزایش قیمت بدن
1400/6/16
واقعا تیگو ۷ عالیه. واقعا آقای حسین تو لیقاتت همون پرایده ، چون هر امکاناتی که بزارن تو اونو بی ارزش میکنی پس بهتره پراید سوار بشی تا بفهمی امکانات مورچه ای چیه ولی امید وارم ماشین خوبی داشته باشی. و آقای جمال الان مشکلات جوانان چه ربطی به رکاب برقی تیگو۷ داره؟ چرا دوست دارین همه چی رو باهم قاطی کنین؟!
1400/6/15
یعنی الان مشکل جوانان ما رکاب برقیه؟
1400/6/16
یه جوری میگن رکاب انگار لندکروزه .
1400/9/8
آقا رضا، درسته رکاب نیاز نداره ولی این مورد برای کودکان صدق نمیکنه،کودکان نیاز به رکاب دارند.
1400/7/2
تیگو۷ نسبت به بودجه ای که میگذارید عالی عالیه! موتور توربوی بی صدا و هماهنگ با گیریبکس دوکلاچه، کابین بسیار بی صدا، جلوبندی و زیربندی خوب، استهلاک بسیار پایین (از نمایندگی ها و مالکین آمار بگیرید) ، آپشنهای رفاهی تکمیل، سرعت و شتاب عالی. خداییش سه ساله دارم و هیچ کمبودی حس نکردم. حالا بعضی متخصصین میگن چهار چرخ متحرک و دو دف نیست بله. این ماشین کراس اوور شهریه و بیشتر به راحتی و رفاه سرنشین در جاده و شهر تمرکز شده و انتظار آفرود ازش نمیره
1403/1/23
از مدل چند رکاب برقی دار هاش شروع میشه