موضوعات داغ

گزارش رودشوی خودروهای کلاسیک بی ام و پرشیاخودرو در تهران

عکس مطلب اول

امروز چند دستگاه خودروی کلاسیک بی ام و از شعبه مرکزی پرشیاخودرو به نمایندگی خیابان نیاوران رفته و یک رودشوی جمع و جوری را با حضور این پیرمردهای باواریایی تشکیل دادند.

همانطورکه می دانید پرشیاخودرو چند وقتی است که به حوزه خودروهای کلاسیک نیز وارد شده و با بازسازی آنها، این خودروها را برای فروش آماده می کند.

خودروهای کلاسیک در هر بازاری، طرفداران بسیاری دارد و بی ام و نیز جزو خودروسازانی است که تمامی محصولاتش با وجود سن بالا و سال ها پس از تولید، باز هم علاقمندان بسیاری را به سوی خود جلب می کنند. پرشیاخودرو نیز از این فرصت استفاده کرده و به این بازار حرفه ای ورود کرده است.

خودروهای کلاسیک پرشیاخودرو

در این رودشو که تصاویر آن را می توانید در زیر مشاهده کنید، نسل اول سری 5 (کد E12)، نسل اول سری 3 (کد E21)، بی ام و 2002 و همچنین نسل دوم سری 3 (کد E30) حضور داشتند که به محض ورود به شعبه نیاوران پرشیاخودرو، موجب جلب توجه بسیاری از مردم شد.

بعد از حضوری کوتاه در این نمایندگی، خودروهای موجود مجدد به شعبه مرکزی پرشیاخودرو برگشتند اما این مراسم مجدداً با حضور خودروها در شعب دیگر تکرار خواهد شد تا علاقمندان بیشتری بتوانند از مشاهده این خودروها لذت ببرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد