موضوعات داغ

اسکوتر برقی پیاجیو 1 با تکنولوژی های مختلف و موتور برقی معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اسکوتر برقی پیاجیو 1 ممکن است از نظر ظاهری شبیه به اسکوتر پیاجیو زیپ دهه 90 باشد، اما در عین حال وسیله‌ای کاملا مدرن برای نسل جوان جذاب به شمار می‌رود. این اسکوتر برای حرکت شهری طراحی شده است و بسیار کاربردی و چابک است.

اسکوتربرقی پیاجیو 1 که اوایل امسال به نمایش درآمد، اکنون به بازار رسیده است و به گفته سازنده آن در نوع خود تنها مدلی است که دارای یک محفظه بزرگ در زیر زین است که می‌توانید کلاه ایمنی خود را در آن قرار دهید. با وجود این که این اسکوتر یک وسیله نقلیه جمع و جور طراحی شده به منظور مسافرت‌های شهری است، اما دارای یک زیرپایی مسطح و جادار است که سواری راحت را تضمین می‌کند. زیرپایی سرنشینان قابلیت جابه‌جایی را دارد.

یک صفحه نمایش 5.5 اینچی رنگی با یک سنسور در مرکز قرار گرفته است که رنگ و پس زمینه را مطابق با محیط تنظیم می‌کند و آن را در هر شرایط نوری قابل مشاهده می‌سازد. این صفحه نمایش تمام اطلاعات اولیه مربوط به سرعت، میزان باتری و محدوده و همچنین داده‌های پیچیده‌تر سفر را که از طریق دکمه MODE قابل دسترسی است، نمایش می‌دهد. با فعال بودن این حالت به اطلاعاتی مانند زمان سفر، مصرف فوری و متوسط انرژی و کیلومتر شمار کلی و جزئی دسترسی خواهید داشت.

اسکوتر برقی پیاجیو 1

پیاجیو با تمرکز بر جذب مشتریان، این اسکوتر را به گونه‌ای طراحی کرده است تا مشتریان به جای کلید سنتی از ریموت کنترل استفاده کنند. دو حالت رانندگی برای انتخاب وجود دارد که دامنه آن بسته به نوع حالت انتخابی شما متفاوت است. سرعت این اسکوتر در حالت ECO به 18.6 مایل در ساعت (30 کیلومتر در ساعت) محدود شده است.

علاوه بر این، پیاجیو این اسکوتر را به باتری قابل تعویض مجهز کرده است و دارای یک handle است که امکان شارژ باتری در خانه، محل کار و غیره را به راحتی فراهم می‌کند. شارژ کامل آن شش ساعت طول می‌کشد.

دو نسخه از اسکوتر الکتریکی جدید پیاجیو 1 در دسترس است: نسخه استاندارد که تقریباً 2700 یورو (3200 دلار) قیمت دارد و نسخه 1 اکتیو که حدود 3300 یورو (3900 دلار) قیمت گذاری می‌شود.

پیاجیو 1 استاندارد دارای حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت (28 مایل در ساعت) و برد تقریبا 54.7 کیلومتر (34 مایل) است. با نسخه اکتیو 1 می‌توانید به حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت (37 مایل در ساعت) و در حالت اسپرت به برد 66 کیلومتر (41 مایل) خواهید رسید. در حالت ECO نیز، با یک بار شارژ حداکثر 85 کیلومتر (53 مایل) مسافت را طی خواهید کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد