موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ از سوی سروش دیزل مبنا اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

شرکت سروش دیزل مبنا با همکاری لیزینگ آتی نگر آفام، تصمیم دارد تا شرایط فروش اقساطی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ را برقرار کند. در این شرایط فروش، یواز پاتریوت و یواز پیکاپ با دنده دستی و مدل 1400 به مشتریان عرضه شده‌اند.

برای هرکدام از دو خودرو موجود در این شرایط، نه پیش پرداخت مختلف در نظر گرفته شده است که بازپرداخت آن‌ها بین 6 الی 60 ماه به طول می‌انجامد. موعد چک‌ها نیز هر سه ماه یکبار اعلام شده است. نرخ تسهیلات ارائه شده به مشتریان نیز 21 درصد خواهد بود. سروش دیزل مبنا از متقاضیان خرید یواز پاتریوت و یواز پیکاپ چک تضمین نیز دریافت می‌کند که مبلغ آن با توجه به مبلغ پیش پرداخت، متفاوت خواهد بود. در ادامه می‌توانید شرایط فروش یواز پاتریوت و یواز پیکاپ را مشاهده کنید:

شرایط فروش یواز

یواز پاتریوت یک شاسی‌بلند روسی مشهور است که هم‌اکنون فیس‌لیفت نسل دوم آن را در ایران شاهد هستیم. قدرت این خودرو از طریق پیشرانه چهار سیلندر 2.7 لیتری تامین می‌شود که حداکثر 150 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر خروجی دارد. قابلیت حمل بار، کابین بزرگ و جادار و امکان حضور در معابر آفرودی از مزایا یواز پاتریوت هستند. یواز پیکاپ نیز نسخه دیگری از پاتریوت است که فضای قسمت عقب آن بازتر بوده و برای حمل بارهای حجیم مناسب است. هر دو خودرو مدتی پیش توسط سروش دیزل مبنا معرفی شده‌اند و اکنون عرضه آن‌ها به بازار ایران ادامه دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/20
بنشین تا صبح دولتت بدمد. حتماً میخرن
1400/6/21
قیمت این خودرو در آمریکا 27000 دلار می باشد در حالی که در ایران با استفاده از مزایای کارگر تقریبا مجانی مسافت نزدیک جهت حمل قطعات روسیه و بومی بودن قسمتی از قطعات باید نصف این قیمت باشد چرا اینقدر گران فروشی میکنند
1400/6/22
خدا شفا شون بده واقعا حالشون خوب نیست، کی بابت این تراکتور این همه پول میده