موضوعات داغ

نشست خبری مدیرعامل هایپرکار با اصحاب رسانه برگزار شد

عکس مطلب اول

صبح روز دوشنبه بیست و یکم شهریور ماه 1400، نشست خبری مدیرعامل هایپرکار و جمعی از اصحاب رسانه تخصصی حوزه خودرو در این مجموعه برگزار شد. فرهاد رمضانی در این نشست از سیاست‌های کلی هایپرکار گفت و برخی از اهداف این مجموعه را در آینده بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار خودروبانک، مجموعه هایپرکار که 20 خرداد ماه سال جاری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، نخستین هایپرمارکت لوازم خودرو در خاورمیانه است و سیاست آن فعالیت متمرکز در حوزه خودرو است.

مدیرعامل این مجموعه در ادامه گفت: ما در هایپرکار تمامی قطعات موردنیاز مصرف‌کنندگان را در فضایی بالغ بر 14 هزار متر مربع فراهم کرده‌ایم تا ضمن اطمینان از خرید یک محصول با کیفیت، فاصله میان تولیدکننده و مصرف‌کننده نیز به حداقل برسد.

وی در ادامه افزود: اگر تولیدکننده‌ای قصد عرضه قطعه‌ای در فروشگاه قطعات خودرویی هایپرکار داشته باشد، مهندسان بخش فنی و مهندسی هایپرکار می‌بایست کیفیت آن محصول را بررسی و تایید کنند. همچنین ایشان درخصوص توسعه و گسترش این مجموعه به خبرنگاران گفت: به‌زودی و تا پایان سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری برای افتتاح سه شعبه دیگر هایپرکار صورت گرفته است. تا پایان سال ۱۴۰۰ نمایندگی‌های هایپرکار در شمال، غرب و شرق تهران افتتاح خواهد شد. همچنین برای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲ استان کشور را هدف‌گذاری کرده‌ایم تا مجموعه هایپرکار در سراسر کشور فعال شود.

نشست خبری مدیرعامل هایپرکار

رمضانی گفت: به تازگی بخش آنی سرویس نیز در مجموعه ما فعال شده است که امکان نصب قطعات خریداری شده در محل خریداران را فراهم می‌‎سازد.

وی افزود: ما معتقدیم که باید تمامی قطعات موردنیاز مشتریان در هایپرکار موجود باشد. همچنین احتمالا پیش خواهد آمد که قطعه‌ای در بازار کشور موجود نباشد که در این صورت ما به هر نحو ممکن در مدت زمان لازم قطعه موردنظر را از خارج از کشور تامین خواهیم کرد.

به گفته مدیرعامل هایپرکار، به زودی فروش اقساطی قطعات خودرو تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیز در مجموعه هایپر کار فعال خواهد شد. همچنین باجه‌های بانکی نیز در مجموعه هایپرکار فعالیت خودرا آغاز خواهند کرد.

در پایان مشتریان می‌توانند برای تهیه قطعات انواع خودرو از هایپرکار به فروشگاه مرکزی این مجموعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد