موضوعات داغ

فروش نقد و اعتباری فیات دوکاتو ویژه شهریورماه 1400 + جدول

عکس مطلب اول

پارسیان موتور ویژه شهریورماه 1400، شرایط فروش نقدی و اعتباری فیات دوکاتو در مدل های مختلف مینی بوس، کارگو، ون 10 نفره و آمبولانس بیس را آغاز کرده و مشتریان می توانند با قیمت قطعی و موعد تحویل حداقل 45 روز کاری در مدل های دستی و حداکثر 120 روز کاری در مدل اتوماتیک، نسبت به ثبت نام یکی از مدل های ذکر شده اقدام کنند.

این خودرو در شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی حداقل 1 میلیارد و 342 میلیون و 805 هزار تومانی در مدل 10 نفره و تیپ L2H2 به مشتریان عرضه شده و گران قیمت ترین نسخه آن با گیربکس اتوماتیک و تیپ L4H2، با قیمت قطعی 2 میلیارد و 180 میلیون و 124 هزار تومانی (با احتساب ارزش افزوده) به مشتریان عرضه خواهد شد.

در ادامه و باتوجه به جداول زیر، می توانید اطلاعات کافی از شرایط و جزییات فروش نقد و اعتباری مدل های مختلف فیات دوکاتو کسب کنید:

شرایط فروش نقدی فیات دوکاتو

شرایط فروش اعتباری فیات دوکاتو

ون فیات دوکاتو به موتور چهار سیلندر خطی دیزلی با کد F1AGL411D مجهز شده است که دقیقا دارای حجم 2287 سی سی بوده و با استفاده از پرخوران های توربوشارژر در مسیر ورود هوا به داخل سیلندرها، می تواند خروجی قدرت 130 اسب بخاری در محدوده 3600 دور بر دقیقه و یا حداکثر خروجی گشتاور 320 نیوتن متری در محدوده 1800 دور بر دقیقه تولید کند.

این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا تنها در یک مدل با جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود، اما در صورت تمایل می توان این ون را به صورت دو دیفرانسیل نیز سفارش داد. استاندارد آلایندگی ون فیات دوکاتو یورو 6 است و با توجه به عرضه این خودرو در اروپا، براحتی مجوزهای لازم برای عرضه در بازار ایران را دریافت کرده است.

حجم باک فیات دوکاتو 90 لیتر است که این میزان سوخت را با مصرف ترکیبی حدود 6.9 لیتر می سوزاند. فیات دوکاتو در چندین ابعاد مختلف قابل سفارش است و فاصله بین دو محور و ارتفاع این خودرو می تواند طبق سفارش تغییر کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد