موضوعات داغ

ارتش استرالیا در حال آزمایش دوچرخه‌های برقی مخصوص سربازها است!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ارتش استرالیا آزمایش دوچرخه‌های برقی برای مأموریت‌های شناسایی مخفی‌کاری را آغاز کرده‌ است. سربازان می‌توانند با استفاده از این دوچرخه‌ها در کنار خودروهای زره‌پوش رزمی باکسر مسافت بیشتری را در زمانی کوتاه‌تر و با سروصدای کمتر طی کنند و از شناسایی شدن توسط نیروهای دشمن اجتناب کنند.

در ششم اکتبر، ارتش استرالیا ویدیو جدیدی را منتشر کرد که دوچرخه‌های برقی مخصوص مخفی‌کاری جدید آن‌ها را به نمایش گذاشت. این مانور در منطقه آموزشی تاونزویل کویینزلند انجام شد، جایی که هنگ سواره‌نظام کویینزلند چند دوچرخه برقی B-52 را آزمایش کرد. طی یک گشت‌زنی، دوچرخه‌ها در کنار خودروهای زره‌پوش رزمی باکسر ارتش به کار گرفته شدند.

دوچرخه برقی B-52 با استفاده از یک موتور ۶.۲ کیلوواتی، سرعت نهایی ۹۰ کیلومتر در ساعت دارد که به نیروها اجازه می‌دهد تا مسافت بیشتری را در مقایسه با موتورسیکلت‌های سنتی طی کنند. این دوچرخه‌ها همچنین محدوده پیمایش وسیعی را ارائه می‌دهند و توانایی پیمودن ۱۰۰ کیلومتر با یکبار شارژ را دارند.

این دوچرخه‌ها توانایی هنگ برای گشت‌زنی به منظور جمع‌آوری اطلاعات را افزایش می‌دهند، در حالی که به راحتی شناسایی نمی‌شوند و به عنوان عنصری جداشدنی از باکسر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دوچرخه‌ها همچنین به نیروها اجازه می‌دهند با تولید گرد و خاک کمتری به مقصد برسند تا به راحتی شناسایی نشوند.

فعلاً ارتش استرالیا در حال آزمایش پتانسیل کامل این دوچرخه‌ها در مأموریت‌های شناسایی مخفی‌کاری است. گزارش استفاده آزمایشی از دوچرخه‌های برقی B-52 در تیپ‌های رزمی استرالیا تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد