موضوعات داغ

ولادیمیر پوتین: تلفات تصادفات جاده‌ای در روسیه همانند کشته‌های یک جنگ است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ولادیمیر پوتین در دیدار با مارات خوسنولین، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که تلفات تصادفات جاده‌ای در این کشور بایستی کاهش یابد. پوتین خواستار همکاری بیشتر پلیس و کارمندان اداره راه‌سازی در زمینه ایمن‌سازی جاده‌ها شد، چرا که به گفته او روسیه نمی‌تواند به اندازه تلفات یک جنگ در جاده‌ها کشته بر جای گذارد.

تشبیه تلفات جاده‌ای روسیه به کشته‌های جنگ از سوی ولادیمیر پوتین در حالی صورت گرفت که مارات خوسنولین، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد تلفات جاده‌ای روسیه به طور منظم در حال کاهش است و کمیسیون ایمنی راه‌ها به خوبی وظایف خود را اجرا می‌کند.

مهم‌ترین مساله راه‌های روسیه در حال حاضر، زیرساخت‌های نه چندان مطلوب هستند. جاده‌های این کشور به تونل‌ها و پل‌های فراوانی نیاز دارند تا از وضعیت فعلی خارج شوند. همچنین دولت روسیه بودجه‌ای معادل 30 میلیارد روبل را برای بهینه‌سازی جاده‌ها اختصاص داده است.

میزان مرگ و میر در جاده‌های روسیه به ازای هر 100 نفر برابر با 11 نفر است و مسئولان روسیه در تلاش هستند تا این آمار به 4 نفر در ازای 100 نفر کاهش دهند. چشم انداز دولت روسیه برای کاهش تلفات جاده‌ای نیز سال 2030 اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد