موضوعات داغ

آغاز تولید تارا اتوماتیک در ایران خودرو با حضور فاطمی امین، وزیر صنعت + فیلم

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

امروز اول آبانماه 1400 و هم زمان با شب میلاد رسول اکرم (صل الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، با حضور فاطمی امین، وزیر صنعت در ایران خودرو، تولید خودروی سدان تارا اتوماتیک در این خودروساز دولتی آغاز شد.

در این مراسم که به غیر از وزیر صنعت، معاونین او و همچنین نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند، تارا اتوماتیک وارد فاز تولید انبوه شد.

البته در حاشیه این مراسم، اطلاعات جالبی نیز ارایه شد که می توانیم به تست خودروی شاسی بلند K125 توسط وزیر صنعت (متاسفانه بدور از دوربین خبرنگاران)، اطلاع از شروع پروژه تارا برقی، و همچنین شروع پروژه وانت آریسان جدید اشاره کنیم.

همچنین در این مراسم اشاره شد که ایران خودرو قصد دارد خودرویی جایگزین برای پژو 206 و پژو 207 معرفی کند که با برند ملی عرضه شود. همچنین این خودروساز به دنبال تولید نسخه های جدید سمند، سورن، رانا و دنا است.

در حاشیه این مراسم نیز اشاره شد که در شرکت ایران خودرو دیزل، دو محصول کشنده H5 و پیکاپ فوتون با گیربکس 8 سرعته خودکار نیز روی خط تولید رفته اند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/1
سلام چرا هنوز چراغ راهنما گلگیر را حذف نکردند؟؟؟!...
1400/8/2
ی ماشین تر زدید توش چی نوشتید مثلا جای این ولخرجی ها واسه نسخه دنده ای سانروف کیلس و رینگ بذارید
1400/8/2
زشت ترین ماشین قرن
1400/8/3
سلام
ممنون از تمام زحمات شما مجموعه زحمت کش خودروبانک
مخاطبان زیادی منتظر مقایسه شاهین و تارا هستند ، امیدوارم شما مجموعه خودروبانک دوست داشتنی اولین رسانه ای باشید که این مقایسه رو انجام میدین
لطفا مارو در انتخاب خودرو یاری کنید ، با تشکر
1400/8/3
مگه شیرون ساختید امضاش می کنید؟