موضوعات داغ

تبدیل تویوتا لندکروزر اتاق 200 به یک هیولای پیکاپ 6 چرخ! + فیلم

عکس مطلب اول

پس از نمایش تبدیل لکسوس LX به یک خودروی کروکی، جوانانی معروف به عرب جی تی ArabGT با معرفی یک مونتاژ نامتعارف دیگر بازگشته‌اند. ماشینی از نسل قدیمی لندکروزر سری 200 که با اِعمال تغییرات گسترده از دسته SUV بیرون آمده و به یک وانت پیکاپ تبدیل شده است. این هیولای عجیب به یک محور سوم مجهز بوده و حاصل دسترنج تنها یک نفر است: «حسین التمیمی».

التمیمی زاده خاک عراق بوده و تجربه زیادی در سفارشی‌سازی ماشین‌ها دارد. ظاهراً پروژه بعدی او روی یک خودروی اهدایی ژاپنی متمرکز خواهد بود. التمیمی در سفر اخیر به شهر دوبی، با عرب جی تی در مورد لندکروزر تغییریافته گفت‌وگویی داشته است. ناگفته نماند ویدیوی منتشرشده از این وانت در شهر بصره عراق ضبط شده است.

وانت پیکاپ لندکروزر

پیکاپ شش چرخ التمیمی چندان اصولی به نظر نمی‌رسد، چون محور سوم به پیشرانه متصل نیست و دو چرخ اضافی در کنار چهار چرخ استاندارد قرار گرفته‌اند. گوشه‌های سپر جلو به نحوی تراشیده شده که زاویه حمله حین آفرود بهبود یابد. تمام امکانات آفلاین از جمله وینچ، دو قلاب یدک کشی، چراغ‌های LED اضافی و همین‌طور یک صفحه ضد سایش بزرگ به این لندکروزر اضافه شده است.

پیکاپ LC200 در جلو و عقب خود دارای لوله تنفسی و فلاپ های دور گلگیر بوده و یک سیستم تعلیق سفارشی دارد که فاصله بدنه را از زمین بیشتر می‌کند. حتی چراغ‌های عقب نیز تغییر یافته و حالا به شکل تمام LED به همراه چراغ راهنمای متوالی درآمده‌اند که در هنگام قفل/ باز شدن خودرو، رقص نوری شبیه به خودروهای لوکس را از خود نشان می‌دهند.

التمیمی علاوه بر افزودن تخته رکاب الکتریکی، تغییراتی را در کابین لندکروزر ایجاد کرده است. کاربرد چرم قرمز مایل به نارنجی تقریباً در همه‌جا (از جمله جلو و عقب استراحتگاه‌های دست) و همین‌طور هدلاینر ستاره‌ای (شبیه به رولز رویس)، فضای متمایزی را به وجود آورده که حس گرمی را به سرنشینان منتقل می‌کند. همانند پورش تایکان، یک نمایشگر در داشبورد رو به روی سرنشین جلو تعبیه شده است. دو صفحه‌نمایش نیز سرنشینان عقب را سرگرم می‌کنند.

داخل کابین پیکاپ لندکروزر

درب‌های جلو و درب عقب خودرو به تکنولوژی Soft Close (بستن نرم) مجهز بوده و حروف نورانی Land Cruiser روی درب عقب خودنمایی می‌کنند. هیولای التمیمی همچنین دارای یک کنسول مرکزی سفارشی به همراه یک صفحه‌نمایش داخلی است. حسین فرمان را به نحوی تغییر داده که شامل یک نمایشگر کوچک در وسط برای نمایش دور موتور باشد؛ درست مثل یک ماشین مسابقه‌ای!

التمیمی قطعاً هزینه و زمان زیادی را صرف تبدیل لندکروزر به یک وانت پیکاپ شش چرخ کرده و ناگفته نماند که فضاسازی لوکس داخلی، شباهت این خودرو به لکسوس LX را افزایش داده است. وانت پیکاپ لندکروزر بدون شک یک محصول منحصر به فرد و بی‌نظیر محسوب می‌شود که هر طراحی توانایی ساخت و سرهم‌بندی آن را ندارد. علیرغم کارا نبودن دو چرخ اضافی، حسین التمیمی توانسته نسخه جذابی از LC200 را به نمایش بگذارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/22
تو ایران هم میشه از این حرکتا زد ولی با این گرونیا پرایدم نمیشه اسپرت کرد،