موضوعات داغ

هونگچی قابلیت های E-HS9 را به رخ BMW iX می‌کشد

عکس مطلب اول

شاید تاکنون نام هونگچی به گوش شما نرسیده باشد، ولی Hongqi یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای خودروساز در چین به حساب می‌آید. این شرکت در سال 1958 راه‌اندازی شده و سابقه طولانی در تولید خودرو، مخصوصاً برای مقامات دولتی دارد. هونگچی به تازگی رویه فروش خود را به سمت مشتریان عادی کشانده و محصولات شگفت‌انگیزی برای عرضه دارد.

خودروی SUV لوکس E-HS9 یکی از جدیدترین تولیدات هونگچی بوده که هم‌اندازه با ماشین‌های MBW مدل X7 و iX است، اما انرژی خود را از طریق پیشرانه الکتریکی تأمین می‌کند. پس بررسی توسط چند ولاگر اروپایی، E-HS9 به تازگی در کانال یوتیوب Wheelsboy ظاهر شده و تصاویر متعددی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

نمای عقب E-HS9

از لحاظ طراحی نمی‌توان کاریزما و جذابیت هونگچی E-HS9 را نادیده گرفت. در نگاه اول، ظاهر این خودرو شاید ترکیبی از محصولات لینکلن، هیوندای و BMW به نظر برسد، اما مدرنیته در آن (مخصوصاً در نمای جلو) به خوبی رعایت شده است. خط سقف شیب‌دار و رنگ‌آمیزی ترکیبی نیز جلوه زیبایی را به نمای جانبی بخشیده است.

فضای لوکس درون کابین E-HS9

اما برجسته‌ترین قسمت E-HS9، فضای درون کابین است. داخل این SUV همانند مدل‌های قدیمی کادیلاک بسیار شیک و دلربا است؛ یک مکان لوکس که ویژگی‌های بی‌شمار و فناوری‌های پیشرفته آن را احاطه کرده و آسایش وصف‌ناپذیری را برای سرنشینان فراهم می‌آورند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/24
خداوكيلي من حاضرم پرشيا خودرو ب ام و رو بزاره كنار و اين رو بياره
1400/8/28
خدا وکیلی مغز که در سر نباشد جان همیشه در عذاب است خدا وکیلی خدا وکیلی....!
1400/8/25
خدایی خیلی خوشگله ایران از اینجور چیزا نمیفرستن که :/