موضوعات داغ

تصادف خطرناک در مسابقات آماتوری تویوتا GT86

عکس مطلب اول
مسابقات اتومبیلرانی با رانندگان حرفه‌ای همیشه حادثه به همراه داشته است، حال فکر کنید مسابقه‌ای سطح بالا با حضور رانندگان بی‌تجربه برگزار شود.
به تازگی پیست تویوتا در لانگ بیچ کالیفرنیا، مهمان یک دسته از رانندگان بی‌تجربه بوده است که سوار بر خودروهای تویوتا GT86 که در بازار آمریکا با نام Scion FR-S تولید می‌شود، با یکدیگر به مسابقه می‌پرداختند. در آغاز مسابقه همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رفت، رانندگان با وجود بی‌تجربه بودن مسابقه‌ای برابر و سرعتی داشتند، تا اینکه بعد از یک پیچ درون پیست تصادف رخ داده و خودرویی در وسط مسیر متوقف می‌شود. از آنجایی که حتی رانندگان حرفه‌ای هم با قرار گرفتن در چنین موقعیتی کاری از دستشان بر نمی‌آید و اغلب تصادف زنجیره‌ای به بار می‌آورند، در این مسابقه هم شاهد اختلال در مسابقه و تصادفی تقریبا زنجیره‌ای هستیم.
تا تصادف را گفتیم، ولی این تمام ماجرا نیست، چون علاوه بر سازماندهی بد مسابقه و استفاده از رانندگان بی‌تجربه، گویا سرپرست و داوری بی‌تجربه ای هم مسئولیت پیست را به دست گرفته و در وسط مسابقه و ازدحام و نزدیک بودن خودروهای مسابقه دهنده، تیمی از خدمات رسان‌ها پیست را برای حذف خودروی تصادف کرده، به محل تصادف اعزام می‌کنند. باز هم این موضوع تمام ماجرا نیست، ولی قضیه از آنجایی جدی می‌‌شود که یکی از کارگران در جلوی خودروی تصادف کرده ایستاده و با در دست داشتن تابلویی، قصد آگاه سازی دیگر رانندگان را دارد، ولی یکی از رانندگان با توجه به نداشتن میدان دید، پس از سبقت گرفتن، خودروی تصادف کرده را در جلوی خود می‌بیند و با سرعت به آن برخورد می‌کند و بر اثر این برخورد، خودروی متوقف شده به جلو پرتاب شده و کارگر تابلو به دست را در معرض مرگ قرار می‌دهد. خوشبختانه کارگر مذکور بلافاصله خود را به اطراف پرت می‌کند و با ضربه خودرو به هوا پرتاپ می‌شود و تنها اندک جراحاتی بر می‌دارد، ولی ممکن بود با کمی غفلت، میان خودروی پیکاپ خدمات رسان و خودروی تصادف کرده قرار گیرد و به راحتی جان خود را از دست بدهد.

در ادامه می‌توانید ویدیو این حادثه را مشاهده کنید:

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/5
این راننده های آماتور نبودن رانندگان بی گواهینامه بودن اون تصادف اولی خیلی راحت میشد از برخورد جلوگیری کرد. و مشکل اصلی هم تیم مسئول پیست هست که اصلا خوب انجام وظیفه نمی کنن.
1395/2/6
سرعت بالا و نداشتن میدان دید و هم بی تجربه بودن رانندگان عامل اصلی این تصادف زنجیره ای بود
1395/2/5
فقطgt86
1395/2/6
اين چي بود ديگه!!!