موضوعات داغ

انگشت 1.5 میلیاردی مکس ورشتپن! یک لمس که تاوان سنگینی داشت

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

در چند روز گذشته تولد یک نوزاد دنیای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود آنهم به علت هزینه های سنگین بیمارستانی در لندن! بر اساس شایعات (راست و دروغش باشد برای همان دنیای مجازی) تولد این نوزاد ۱.۵ میلیارد تومان خرج داشته است. هزینه‌ای که با هر معیاری در هر جای دنیا رقم بالایی است. حال در جریان گرندپری فرمول یک برزیل مکس ورشتپن رکورد دیگری از خود برجای گذاشت که دست کمی از رکورد این نوزاد ندارد.

پس از پایان تعیین خط روز جمعه که چینش قرارگیری خودروها را برای مسابقه سرعتی روز شنبه رقم میزد، مکس پس از خروج از خودرو خود، به بررسی وضعیت بال عقب خودرو خود و سیستم DRS آن پرداخت و سپس به سمت خودرو سر لوئیس همیلتون رفته و با دست خود باله انتهایی خودرو لوئیس را لمس می‌کند. همین یک لمس کوتاه و چند صدم ثانیه کافی بود تا دعوای شدیدی بین دو تیم راه بیافتد.

از طرف دیگر داوران نیز به مکانیزم DRS خودرو لوئیس مشکوک شده بودند و برای بررسی قانونی بودن آن اقدام کردند، که متاسفانه خودرو لوئیس قانونی تشخیص داده نشد و به همین دلیل کل نتایج روز تعیین خط همیلتون حذف گردیده و وی مسابقه سرعتی روز شنبه را از انتها آغاز کرد.

اما جالب‌ترین نتیجه، جریمه مکس ورشتپن بود. خودرو همیلتون، انگشتی ۱.۵ میلیارد تومان! بله درست خواندید، یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی اصلی اینجاست نه در بیمارستانی در لندن. داوران پس از بحث و جدل بسیار با هر دو تیم تصمیم گرفتند در نهایت مکس را ۵۰ هزار دلار جریمه نقدی و همیلتون را به انتهای رده مسابقه روز شنبه ببرند. موضوعی که هنوز هم پس از پایان مسابقه دیروز مورد شوخی بسیاری قرار گرفته است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/23
انگلیس کثیف 😒
1400/8/23
:|