موضوعات داغ

مدیرعامل جنرال موتورز برای استفاده روزانه چه خودرویی سوار می‌شود؟

عکس مطلب اول

مری بارا در ژانویه سال 2014 به سمت نخستین مدیرعامل زن کمپانی بزرگ جنرال موتورز در ایالات‌متحده رسید. این بانوی سخت‌کوش هم‌اینک نیز مسئول GM بوده و کنترل این ابرشرکت آمریکایی را در دست دارد. جنرال موتورز تاکنون محصولات بسیار ویژه و خاصی را تولید کرده است. شاید پیش خود فکر کنید که مدیران پردرآمد این غول خودروسازی صاحب یک ماشین عجیب و قدرتمند هستند، اما ظاهراً این طور نیست!

بارا در جدیدترین مصاحبه آنلاین خود با نیویورک تایمز، در مورد آینده صنعت، خودروهای الکتریکی و نحوه تکامل GM صحبت های بسیاری کرد. در پایان مصاحبه، وقتی از او پرسیده شد که برای ترددهای روزمره از چه ماشینی استفاده می‌کند، پاسخ مری تا حدی همه را به تعجب واداشت:

من Bolt EV سوار می‌شوم و عاشق این خودرو هستم. زمانی که افراد با یک وسیله نقلیه برقی رانندگی می‌کنند، آنگاه متوجه می‌شوند که نه تنها چیزی را از دست نداده‌، بلکه دریافت کرده‌اند... تجربه مشتری (خودروهای برقی) عالی است!

خودروی برقی بولت

دن فلورس، سخنگوی GM نیز تأیید کرده که بارا هم‌اکنون با خودروی بولت رانندگی می‌کند، هرچند که این خودرو تحت نظارت برای عیب‌یابی است (البته تا حالا مشخص شده که آیا نقصی دارد یا خیر).

واضح است که بارا تنها عضو خانواده نیست که سوار ماشین خصوصی خود می‌شود. همسر او عاشق شورلت کامارو و پسر او طرفدار سفت و سخت فایربرد است. این خانواده سه‌نفره همچنین صاحب یک کوروت بوده و چشم‌انتظار تحویل نسخه تغییریافته هامر با پیشرانه الکتریکی هستند. بارا علاقه شدیدی به Lyriq نیز دارد، اما هنوز معلوم نیست که تا چه مدت باید منتظر عرضه این کراس اور جذاب الکتریکی کادیلاک بماند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد