موضوعات داغ

خبرنگار CNN سیستم خودران تسلا را بسیار ترسناک خواند! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نوآوری‌های بسیار خودروساز آمریکایی یعنی تسلا طی چند سال گذشته سبب شده تا این برند طرفداران متعصبی را برای خود مهیا کند. مدیران تسلا نیز از این رویکرد استقبال کرده‌اند و به صراحت به رسانه‌ها و مردم اعلام می‌کنند: «شما یا با هستید یا علیه ما!». به همین دلیل فضای مجازی اکنون از بحث‌های بی‌پایان طرفداران و مخالفان تسلا آکنده شده است.

حال بخش تجاری خبرگزاری CNN‌ در یک بررسی سیستم خودران FSD بتا تسلا را مورد آزمون قرار داده است و برای این کار از یک دستگاه تسلا مدل 3 استفاده کرده است. طی چند سال اخیر بررسی‌های بسیاری از سیستم خودران تسلا در فضای وب منتشر شده‌اند که اکثر آن‌ها به ایرادات بزرگ این سیستم اشاره دارند، با این حال ایلان ماسک و حامیان تسلا همواره اظهار می‌کنند که این بررسی‌ها مغرضانه هستند و با هدف تخریب وجهه تسلا ثبت و ضبط می‌شوند.

مایک بالابان، سردبیر حمل و نقل CNN

حال خبرنگار CNN‌ تصمیم گرفته است تا سیستم خودران FSD Beta را مورد آزمایش قرار دهد. تسلا به تازگی این سیستم را راه‌اندازی کرده است و اکنون در تعدادی از خودروهای تسلا به صورت آزمایشی سیستم خودران FSD Beta فعال شده است. مایک بالابان، سردبیر حمل و نقل CNN، یکی از رانندگان این برنامه نیست، بنابراین برای اینکه نحوه عملکرد یک تسلا مدل 3 با استفاده از FSD Beta در خیابان‌های شهر را بررسی کند، او و CNN از یک مالک تسلا خواستند تا ماشینشان را به آنها قرض دهد.

مایک بالابان، سردبیر حمل و نقل CNN رانندگی با سیستم خودران FSD بتا تسلا را همانند رانندگی یک نوجوان ارزیابی می‌کند. او می‌گوید عملکرد این سیستم غیرقابل پیش‌بینی است و هنگام حرکت در خیابان‌های پرترافیک شهرهای بزرگ، استفاده این سیستم احساس امنیت را به شما القا نخواهد کرد. . با این حال او کاری را انجام می دهد که همه رانندگان تست FSD بتا باید انجام دهند، یعنی چشمانش به جاده و دستانش آماده برای گرفتن فرمان و کنترل آن از نرم افزار است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بررسی از سوی هواداران تسلا با انواع توهین‌ها پاسخ داده شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/4
شما تو اینترنت میگردین هرچی مقاله علیه تسلا بود اینجا پست میکنید؟
فک کردین با این کار سهام تسلا سقوط میکنه؟
«ایلان ماسک خطاب به خودرو بانک»
یه پیام دارم برا خودرو بانک عزیز.....
1400/9/5
یکی نیست بهش بگه آخه شل مغز این سیستم برای بزرگراه و خیابان های پهن و خلوت هست نه مرکز شهر😐😐