موضوعات داغ

کامیون فورس رسماً توسط بهمن دیزل معرفی شد + قیمت و مشخصات فنی

عکس مطلب اول

امروز طی مراسمی در هتل المپیک تهران، بهمن دیزل از کامیون فورس Force رونمایی کرد. این کامیون که به موتور Cummins مجهز است، در مدل ها و کاربری های مختلف معرفی شد. پیشرانه نصب شده روی این کامیون مدل ISF3.8s5154 است که یک موتور 4 سیلندر خطی با سیستم تزریق سوخت مستقیم و 16 سوپاپه است که به کمک توربوشارژ نصب شده می تواند حداکثر 155 اسب بخار در 2600 دور و 491 نیوتن متر در 1200 دور را تولید کند. استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 است و نسبت تراکم آن 17.2:1 است.

کامیون فورس

جعبه دنده نصب شده روی این کامیون 6 سرعته دستی از نوع WLY/6G است و شاسی این خودرو ساخت شرکت بهمن دیزل است. سیستم های ترمز جلو و عقب کاسه ای و پنوماتیکی هستند و سیستم های ABS و EBD روی آن نصب شده است.

کامیون فورس در دو مدل 6 و 8 تن و با اجازه سفارش گذاری با جای خواب و بدون جای خواب عرضه می شود. طبق گفته بهمن دیزل، این شرکت حدود 50 درصد از سهم بازار کامیونت ها را در بازار ایران دارد و در سال 1399 توانسته 1159 کامیونت تولید کند و این عدد در سال 1400 تابحال به 1464 دستگاه رسیده و برنامه ریزی بطوری انجام شده که تیراژ نهایی تولید در پایان سال به 2555 دستگاه برسد.

سیستم مولتی مدیا کامیونت فورس

علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن نیز در این مراسم حضور داشت و گفت که این شرکت وظیفه خود می داند تا در حوزه تولید خودرو تجاری نقش خود را در نوسازی این ناوگان انجام دهد و به زودی اتوبوس های مسافربری این شرکت نیز روانه بازار خواهد شد.

از دیگر تجهیزات کامیون فورس می توانیم به سیستم مولتی مدیا TFT لمسی، کروز کنترل، کولر، شیشه های بالابر برقی و امکان نصب دوربین عقب اشاره کنیم.

قیمت کامیونت فورس

طبق اعلام بهمن دیزل، قیمت کامیونت فورسمدل 8.5 تن 1 میلیارد و 40 میلیون تومان است که 80 دستگاه از آن تابحال تولید شده ولی در سری اول با قیمت 949 میلیون تومان به نمایندگی ها تحویل داده خواهد شد.

تا پایان سال 1400 برنامه ریزی طوری انجام شده که 380 دستگاه دیگر از این کامیونت تولید و تحویل می شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/8
با فیدلیتی موتورش یکیه خخخخخخ ، کلا مردم رو گیر آوردن با زباله های چینی
1400/9/8
بچه جون خسته نشدی زیر همه پست ها یه چی نوشتی فکر با ماشین چینی خاطره بد داری در کودکی
1400/9/9
پسر جان داری ماشین دیزلی رو با بنزینی مقایسه میکنی این ماشین سواری نیست یه ماشین تجاری و موتورش گشتاور بالایی داره واسه حمل بار سنگین
1400/9/12
از نظر تجهیزات خیلی ضعیف هست و سبکش به ماشین های ۲۰ سال پیش میخوره واقعا حیف که .. تولید های خودرو تنها دست دولت هست .. این مدل ماشین ها رو کشورهای دیگه رده خارج اعلام کردن حالا این ها خوشحال هستن لطفا اطلاعات خودتون رو به روز رسانی کنید .. لازم هم نیست ناراحت بشین واقعیت گفتم
1401/1/1
سلام دمتون گرم عجب ماشینی اگه فروشش قصتی بشه عالی میشه