موضوعات داغ

پیکاپ BYD بزودی عرضه خواهد شد، افشای تصاویر جاسوسی

عکس مطلب اول

تصاویر جدیدی به طور مخفیانه از وانت پیکاپ BYD در فضای آنلاین منتشر شده‌اند که خبر ورود این کمپانی چینی به عرصه تولید وانت‌های پیکاپ را مورد تأیید قرار می‌دهند. با توجه به تصاویر می‌توان گفت که خودروی جدید در سبک ماشین‌های باربر ساخته شده، دارای پوسته کراس اور شاسی‌بلند Song Plus بوده و صندوق حمل بار به قسمت عقب آن اضافه شده است.

با این حال، بخش پایینی بدنه خودروی جدید کمی متفاوت به نظر می‌رسد. محصول آینده BYD از ساختار بدنه یکپارچه برخوردار است. به علاوه، امکان افزودن صندوق‌های بیشتر موجب افزایش اندازه خودرو می‌شود. با توجه به اینکه طول خودروی سانگ پلاس حدود 4.7 متر بوده و فاصله بین چرخ‌های آن حدود 2.76 متر است، احتمالاً طول خودروی جدید به 5.2 متر خواهد رسید. برخی گزارش‌ها به طول 5.4 متری (و حتی بیشتر) وانت پیکاپ جدید اشاره کرده‌اند.

صندوق حمل بار پیکاپ BYD

کمپانی BYD در سال 2021 از نقشه‌های آینده خود رونمایی کرد. طبق زمان‌بندی BYD، وانت پیکاپ در سال 2023 رونمایی می‌شود. کمپانی چینی در مصاحبه‌ای با یک رسانه خارجی از ورود وانت‌های پیکاپ کاملاً برقی خود (2023) به بازار استرالیا خبر داد.

شواهد نشان می‌دهند که BYD قطعاً پا در عرصه ساخت وانت‌های پیکاپ گذاشته و محصول جدید به احتمال زیاد از سیستم DM-i و موتور تمام برقی استفاده می‌کند. با این وجود، محدودیت‌های متعدد در بازار داخلی همیشه مانعی برای فروش وانت‌های پیکاپ بوده است. برندهای بسیاری در گذشته مدل‌های مشابهی را روانه بازار کرده‌اند و جای تعجب دارد که BYD نیز درصدد عرضه وانت‌های پیکاپ برآمده است. به نظر شما آیا BYD می‌تواند بالاخره برنده این بازار شود؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد