موضوعات داغ

بازسازی کامپیوتری از پرادو لندکروزر با ظاهر شهری‌تر

عکس مطلب اول

کمپانی تویوتا اخیراً در عرضه محصولات خود روند محتاطانه‌ای را در پیش گرفته است. این‌طور که به نظر می‌رسد، آمریکایی‌ها فعلاً قادر به خرید تویوتا لندکروزر J300 نیستند، اما نسل سوم Tundra و نسل چهارم LX در بازار آمریکا یافت می‌شود. البته یک مدل لندکروزر دیگر نیز به بازار یانکی‌ها عرضه نشده که پرادو J150 نام دارد و متفاوت با مدل معمولی است.

پرادو بدون شک یکی از پرطرفدارترین خودروهای شناخته‌شده در جهان است. اکثر هواداران دوآتشه این خودرو مشتاقانه در انتظار حرکت بعدی تویوتا و عرضه نسل کاملاً جدیدی از پرادو هستند.

با این وجود، مدل فعلی هنوز محبوبیت خود را از دست نداده است. نیکیتا چیکو، طراح Kelsonik چندی پیش یک عکس غیرواقعی از پرادو لندکروزر را در شبکه اجتماعی خود به نمایش گذاشت. این تصویر از تخیلات و سرنخ‌های چیکو نشأت گرفته و چهره نسل آینده پرادو را نشان می‌دهد. البته بعید نیست این طراحی اشاره‌ای به مدل بعدی لکسوس GX داشته باشد. حال چیکو با شمایلی خیالی از پرادوی فعلی بازگشته است.

تغییرات اعمال شده روی پرادو توسط چیکو

تصویر غیرواقعی چیکو، تفاوت چندانی با تویوتای اصلی ندارد. در واقع او به عنوان یک متخصص CGI، تنها با اعمال تغییرات ظریف روی بدنه، ظاهر پرادو را شهری‌تر و مناسب‌تر برای جولان در خیابان‌ها کرده است. چیکو همیشه در طراحی خودروهای سواری، شاسی‌بلند یا کامیون، چاشنی مجموعه خط سایه (Shadow Line) را به بدنه اضافه می‌کند.

تصویر کامپیوتری نشان می‌دهد که لندکروزر تا چه حد می‌تواند روی ظاهر مانور دهد، حتی اگر این شاسی‌بلند نسبت به مدل‌های جدید، قدیمی‌تر باشد. تغییرات اعمال‌شده در تصویر CGI عبارت‌اند از جلوپنجره مشبک مشکی، ظاهر Shadow Line، اندکی کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، ظاهر ضد کروم و همین‌طور چرخ‌ها.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/24
سلام فکر کردم از تیونینگ های اختصاصی خودرو بانک هست ولی نبود آب کاش مثل قبل این کار رو می کردید مخصوصاً روی تارا