موضوعات داغ

کلکسیون خودروهای کریم بنزما، بازیکن تیم رئال مادرید ببینید + فیلم

عکس مطلب اول

کریم بنزما تاکنون سه بار به عنوان بازیکن سال فرانسه شناخته شده است. وی از کودکی عاشق فراری بوده و علاقه شدیدش به خودروها از همان هنگام آغاز شده است.

بنزما در حال حاضر با شماره لباس 9 در تیم رئال مادرید اسپانیا توپ می‌زند و کارهای روزانه خود را با آئودی RS6 Avant به انجام می‌رساند. آئودی برند محبوبی در بین فوتبالیست‌ها) و حتی مربیان) به حساب می‌آید و هر سال خودروی جدیدی را برای آن‌ها عرضه می‌کند.

خودروی بعدی در مجموعه ماشین های لوکس کریم بنزما، آئودی RSQ8 است. بد نیست بدانید کریستیانو رونالدو نیز زمانی که در تیم لوس بلانکوس آلمان بازی می‌کرد، صاحب مدل RSQ8 بود. اولین خودروی بنزما که به‌واسطه یک قرارداد خوب توانست آن را خریداری کند، نسل دوم بی ام و M6 بود که ظاهراً هنوز از آن دست نکشیده است.

مرسدس بنز SLR

به غیر از آئودی RS6 Avant، RSQ8 و بی ام و M6، پنج غول جاده دیگر در لیست ماشین های لوکس کریم بنزما به چشم می‌خورد که عبارت‌اند از: مک لارن SLR، بوگاتی ویرون، مرسدس G65 آ ام گ، سدان RS4 و بوگاتی شیرون.

از نظر بنزما، بوگاتی شیرون یک اثر هنری به حساب می‌آید، ولی ماشینی که بیشتر از آن یاد می‌کند، بوگاتی ویرون Pur Sang است. تنها پنج دستگاه از مدل Pur Sang ساخته شده و بنزما به خاطر خرید و داشتن آن به خود افتخار می‌کند.

آئودی RS4

یک نکته عجیب در لیست خودروهای بنزما وجود دارد. با اینکه بازیکن فرانسوی از کودکی علاقه شدیدی به فراری داشته، اما هیچ اشاره‌ای به مالکیت حتی یک مدل از این برند ایتالیایی نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد