موضوعات داغ

تویوتا آوالون 2022 با تریم مشکی جذاب معرفی شد

عکس مطلب اول

کمپانی تویوتا پیش از برداشت خودروی آوالون از نمایشگاه‌های ایالات‌متحده، از نسخه نایت شید (تیپ مشکی) آن برای سال 2022 رونمایی کرد. سدان آینده مشکی‌رنگ فاقد پکیج TRD خواهد بود. نسخه نایت شید هیبریدی XSE جدید با رنگ‌های مشکی متالیک، صدفی یا نقره‌ای متالیک روانه بازار می‌شود.

قسمت‌های خاصی از بدنه خودرو همچون پوشش آیینه‌ها، اسپویلر عقب، دستگیره درب‌ها، آنتن بال کوسه‌ای و مارک تویوتا، همگی به رنگ سیاه هستند. نایت شید به چهار چرخ آلیاژی 19 اینچی مشکی‌رنگ مجهز بوده و متریال سافتکس به کار رفته در کابین نیز به رنگ مشکی است.

کابین آوالون

نایت شید همانند تیپ‌های لیمیتد، هیبرید لیمیتد و تورینگ و همین‌طور مدل‌های XLE و XLE هیبریدی آوالون (البته به صورت سفارشی) دارای سقف مونروف است. این خودرو همچنین به سیستم صوتی دارای هشت اسپیکر و نمایشگر لمسی 9 اینچی مجهز است. تیپ‌های لیمیتد و تورینگ از سیستم صورتی JBL پریمیوم با 14 اسپیکر بهره‌مند هستند که یک آپشن سفارشی برای سایر مدل‌ها محسوب می‌شود.

جدول زیر، قیمت تیپ‌های مختلف تویوتا آوالون را نشان می‌دهد.

تیپقیمت بر حسب دلار
XLE37400
XLE هیبریدی38375
لیمیتد43700
لیمیتد هیبریدی44675
نایت شید41724
تورینگ44100

 مدل‌های سال 2022 آوالون کمی گران‌تر از مدل‌های قبلی هستند. تیپ XLE حدود 150 دلار گران‌تر شده است. البته این افزایش قیمت چندان بی‌دلیل نیست و به بهبود تجهیزات ایمنی استاندارد ربط دارد. کمپانی ژاپنی در مدل‌های 2022 از سیستم ایمنی تویوتا 2.5 پلاس استفاده کرده است. این سیستم شامل نوربالای خودکار، کروز کنترل رادار دینامیک، هشدار خروج از لاین، دستیار فرمان، دستیار خوانش علائم راهنمایی و رانندگی و غیره می‌شود. در ضمن، سیستم کنترل صندلی سرنشینان عقب نیز استانداردسازی شده است.

تویوتا آوالون 2022

تویوتا آوالون در شش تیپ مختلف برای سال 2022 عرضه می‌شود و در حال حاضر در نمایندگی‌ها به فروش می‌رسد. مدل‌های آوالون سال 2022 به بازار چین نیز راه پیدا می‌کنند، اما آخرین سری برای ایالات‌متحده خواهند بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/8
مدال باید داد بهشون!

چرا دنده رو توی اون سوراخی گذاشته؟!


بابا از Kia که امریکایی ها براشون طراحی میکنند یادبگیرید
از هیوندا وقتی اروپایی ها براشون طراحی میکنند یادبگیرید
1400/10/9
آقا اینا رسما کابین و قیمت جلو ماشین رو از سورن پلاس الهام گرفتن من اعتراض دارم😅