موضوعات داغ

گران‌ترین جت جهان توسط رومن آبراموویچ، صاحب باشگان چلسی خریداری شد!

عکس مطلب اول

رومن آبراموویچ مالک یک مجموعه شگفت‌انگیز از خودروهای لوکس، یک ابرقایق تفریحی 600 میلیون دلاری و یک جت خصوصی عظیم‌الجثه است. با این وجود، شایعات متعددی در خصوص تمایل او به خرید یک جت خصوصی دیگر بر سر زبان‌ها افتاده که اتفاقاً گران‌ترین جت موجود در جهان محسوب می‌شود.

طبق معمول، وقتی صحبت از مایملک خصوصی و تلاش‌های معروف‌ترین میلیارد دنیا می‌شود، اسباب تجملاتی صاحب چلسی F.C در هاله‌ای از ابهام فرو می‌رود. آبراموویچ اوایل سال جاری بوئینگ 767 خود را به مبلغ 100 میلیون دلار فروخت. ظاهراً او قصد دارد یک جت خصوصی دیگر را قبل از کریسمس به کلکسیون دارایی‌های خود اضافه کند (در روسیه، 7 ژانویه روز کریسمس است!).

Boeing 787-8

به گزارش فوربس روسیه، این بار آبراموویچ دست روی بوئینگ 8-787 دریم لاینر گذاشته است. بوئینگ 8-787 با پنجاه صندلی، گران‌ترین جت خصوصی موجود در دنیا به حساب می‌آید. این وسیله نقلیه غول‌پیکر روز 18 دسامبر، از بازل سوئیس به سمت مسکو پرواز کرد.

جت جدید آبراموویچ یک هواپیمای کمیاب به حساب می‌آید، چون فقط دو نفر در جهان مالک چنین جت گران‌قیمتی هستند که البته یکی از آن‌ها رئیس‌جمهور مکزیک است. اگر برای شما هم سؤال شده که یک نفر مانند آبراموویچ به چه دلیل به یک هواپیمای 50 صندلی احتیاج دارد، بد نیست بدانید که حداقل ده صندلی برای پرسنل امنیتی در نظر گرفته می‌شود.

فضای داخلی بوئینگ 8-787

خرید بوئینگ 8-787 هنوز به طور رسمی مورد تأیید قرار نگرفته و به همین خاطر فعلاً اطلاعات خاصی درباره فضای داخلی آن در دسترس نیست. ولی می‌توان انتظار داشت که این جت از امکانات بیشتر و بهتری نسبت به بوئینگ 767 برخوردار است.

نسخه اصلی بوئینگ 8-787 دریم لاینر یک هواپیمای 57 متری است که می‌تواند مسافتی حدود 13530 کیلومتر را پرواز کند. این جت بزرگ از ویژگی «بهره‌وری سوخت بی‌نظیر» برخوردار بوده و بهترین وسیله نقلیه برای مسافرت به هر نقطه از جهان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد