موضوعات داغ

سانگ یانگ کوراندو تمام برقی بزودی عرضه خواهد شد، خودروساز کره ای به دنبال نجات!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

افزایش میل به تولید خودروهای الکتریکی به یک روند جهانی تبدیل شده است و در این بین سانگ یانگ نیز تصمیم دارد خود را به این روند برساند. شرکت خودروساز کره‌ای که پس از چند سال بحران مالی اکنون به نقطه آرامش رسیده است، تصمیم دارد با سرعتی بالا به سمت تولید خودروهای برقی حرکت کند و آغاز این حرکت در سال 2022 خواهد بود.

نخستین محصول برقی این شرکت، شاسی‌بلند تمام الکتریکی سانگ یانگ کوراندو e-Motion خواهد بود که در سال 2022 وارد بازار خواهد شد. بازار هدف سانگ یانگ کوراندو e-Motion اروپا خواهد بود و سازنده سعی کرده است تا خودرویی کارآمد و در عین حال زیبا طراحی کند.

قدرت کوراندو ای موشن توسط پکیج باتری لیتیوم یون با ظرفیت 61.5 کیلووات ساعت تامین می‌شود. این باتری برای به حرکت در آوردن موتور برقی خودرو تعبیه شده است، موتوری که حداکثر توان آن 190 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 360 نیوتن‌متر است.

سانگ یانگ کوراندو ای موشن فقط در نسخه تک دیفرانسیل عرضه می‌شود و با هر بار شارژ کامل، قادر به طی کردن مسافت 300 کیلومتری خواهد بود. قیمت کوراندو e-Motion در اروپا حدود 36 هزار یورو خواهد بود اما با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای خرید خودروهای برقی، این رقم به محدوده قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

علاوه بر کوراندو ای موشن، سانگ یانگ J100 دیگر محصول این شرکت در بخش خودروهای الکتریکی خواهد بود. همانند همیشه، سانگ یانگ تمرکز خود را بر عرضه شاسی‌بلندهای اسپرت ترکیبی قرار خواهد داد. سانگ یانگ J100 یک شاسی‌بلند سایز متوسط است و به عنوان برادر بزرگتر کوراندو ای موشن ایفای نقش خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/11
اگه اوضاع مملکتمون سامان داشت چقدر خوب میشد جای تقدیم تاسیسات عظیم خودروسازی ارگ جدید به چینی های بی ریشه حالا که سانگ یانگ روزگارش خوب نبود امتیاز مونتاژ این برند رو از ماهیندرا میخریدیم تا بجای جاک و لیفان و swm و..... سانگ یانگ تو تاسیسات کرمان موتور تولید میشد!