موضوعات داغ

بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد

عکس مطلب اول

پیش از آشنایی با بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد، لازم است بدانید بخش‌های داخلی اتومبیل‌ هم درست مانند سطوح خارجی آن در معرض عوامل محیطی مخرب قرار داشته و نیازمند رسیدگی و مراقبت هستند. داشبورد اتومبیل یکی از بخش‌هایی است که همواره در معرض تابش آفتاب قرار داشته و سریع‌تر از سایر بخش‌های داخلی می‌تواند دچار آسیب و فرسودگی شود. استفاده منظم از اسپری‌ها و واکس‌های تمیز‌کننده و براق‌کننده داشبورد، علاوه بر تامین زیبایی ظاهری می‌تواند در طول عمر و محافظت از آن نیز تاثیرگذار باشد. در این مطلب، قصد داریم بهترین و مناسب‌ترین محصولات تمیز کننده داشبورد را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد برای انواع خودروها

موارد زیر چند نمونه از بهترین اسپری‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای تمیز کردن داشبورد انواع خودروها بهره جست:

اسپری تمیز کننده و محافظ Nanotiss Cockpit Interior

کاکپیت نانوتیس را می‌توان بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد نامید. این محصول از توانایی پاک کردن گرد و غبار و چربی از روی کلیه سطوح پلاستیکی برخوردار است و به بهترین شکل ممکن می‌تواند از سطوحی نظیر داشبورد و سایر بخش‌های پلاستیکی داخل خودرو محافظت کند. اسپری کاکپیت نانوتیس از خاصیت مات‌کنندگی بالایی برخوردار است. به این ترتیب، با ایجاد یک لایه مات علاوه بر زیباسازی فضای داخلی خودرو به زدودن آلاینده‌ها و حفاظت از سطوح داخلی در مقابل کلیه عوامل محیطی مخرب کمک می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری بالا، برخورداری از خواص آنتی‌استاتیکی و نداشتن سیلیکون اشاره کرد.

اسپری تمیز کننده و محافظ Sonax Trim Protectant

سوناکس (Sonax) یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای آلمانی است که با سابقه‌ای 60 ساله در زمینه ارائه محصولات مورد نیاز برای مراقبت از سطوح مختلف اتومبیل فعالیت می‌کند. اسپری Trim Protectant هم یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که برای تمیز کردن، مات کردن و ایجاد لایه محافظ بر روی سطوح پلاستیکی داخل خودرو نظیر داشبورد طراحی شده است. ایجاد لایه محافظ از مهم‌ترین راه‌کارهایی است که از تخریب داشبورد و سایر قطعات پلاستیکی در برابر عواملی نظیر رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند. استفاده از اسپری پاک کننده سوناکس به معطر شدن فضای داخلی خودرو نیز کمک می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از رایجه‌ای ملایم و مطبوع، مواد آنتی‌استاتیک و فرمولاسیون ویژه برای محافظت در برابر عوامل محیطی مخرب اشاره کرد.

اسپری Mafra Diamant Plast

اسپری محافظ و براق کننده مفرا را می‌توان بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد نامید. برند ایتالیایی Mafra یکی از بهترین ارائه‌دهندگان محصولات پاک‌کننده خودرو است که بیش از 25 سال در این زمینه فعالیت می‌کند. اسپری Diamant Plast مفرا با ایجاد لایه‌ای براق بر روی داشبورد و سایر سطوح پلاستیکی از آن‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید و قرارگیری در معرض آلاینده‌های محیطی محافظت می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان ماندگاری بالا، برخورداری از رایحه‌ای دل‌پذیر و ایجاد پوششی نازک و یک‌دست را برشمرد.

اسپری Turtle Wax Super Protectant

ترتل واکس با بیش از 75 سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از خودرو فعالیت می‌کند. اسپری Super Protectant یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که با ایجاد لایه‌ای درخشان و محافظ به تمیز کردن قسمت‌هایی نظیر داشبورد، بخش‌های پلاستیکی، وینیلی و چرمی موجود در فضای داخلی اتومبیل کمک کرده و از فرسودگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. استفاده منظم از این اسپری، بخش قابل توجهی از سطوح داخلی را در برابر ترک خوردگی، خشک شدن و رنگ پریدگی مقاوم می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوام و ماندگاری بالا، استفاده آسان و ایجاد لایه‌ای اشاره کرد که سد بسیار قدرتمندی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید به حساب می‌آید.

اسپری Quick Clean

اسپری Quick Clean را می‌توان به‌عنوان بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد معرفی کرد. این محصول با قابلیت پاک‌کنندگی و درخشان‌کنندگی بالا یکی از مناسب‌ترین محصولاتی است که برای محافظت از داشبورد و سطوح پلاستیکی خودرو طراحی شده است. با کمک این اسپری تخریب، فرسودگی و رنگ پریدگی ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش مداوم نور خورشید و کلیه عوامل محیطی در کلیه بخش‌های پلاستیکی خودرو به حداقل می‌رسد. این محصول با رایحه‌های متنوع و مطبوعی به بازار عرضه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپری می‌توان ماندگاری بالا، درخشندگی قابل توجه و برخورداری از مواد آنتی‌استاتیک اشاره کرد.

اسپری Car Shine Prime Divortex

این اسپری تمیزکننده داشبورد و سطوح پلاستیکی داخلی خودرو با ایجاد لایه‌ای نیمه مات، کاملا طبیعی و ماندگار از داشبورد و سایر بخش‌های داخلی خودرو در برابر خشک شدن و تغییر رنگ محافظت کرده و آسیب‌های جزئی آن را ترمیم می‌کند. استفاده از این محصول بر روی لاستیک اتومبیل نیز امکان‌پذیر است. از اصلی‌ترین مشخصات این اسپری می‌توان به برخورداری از فرمولاسیون ویژه و مواد زیست تخریب‌پذیر، بازدهی بالا و ماندگاری زیاد اشاره کرد.

اسپری Maxneat

وقتی صحبت از بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد اتومبیل به میان می‌آید، اسپری مکس‌نیت را نمی‌توان فراموش کرد. این محصول با برخورداری از مواد نانو و آنتی‌استاتیک از جذب انواع آلاینده‌ها و همچنین، گرد و غبار جلوگیری کرده و با ایجاد یک لایه قوی از داشبورد در مقابل رنگ پریدگی و ترک خوردن محافظت می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ایجاد ظاهری نیمه درخشان، مقرون به‌صرفه بودن و توانایی بالای آن در حفاظت از بخش‌های پلاستیکی اشاره کرد.

اسپری Auto Cher

اسپری اتوچر یکی از بهترین محصولات تمیز کننده و محافظ بخش‌های داخلی خودرو است. این محصول با ایجاد یک لایه درخشان و آب‌گریز از فرسودگی، ترک خوردگی، رنگ‌پریدگی و انهدام سطوح پلاستیکی خودرو جلوگیری می‌کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان درخشندگی زیاد، ماندگاری بالا، ایجاد لایه محافظ در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و قابلیت استفاده بر روی کلیه سطوح پلاستیکی خودرو از جمله لاستیک‌ها را برشمرد.

ویژگی‌های بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد می‌توان موارد زیر را برشمرد:

• قابلیت نفوذپذیری عالی

• قابلیت پاک‌گنندگی بالا

• برخورداری از مواد آنتی‌استاتیک و مقابله با جذب گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها

• برخورداری از ترکیبات و فرمولاسیون ایمن

• قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح وینیلی، پلاستیکی و چرمی

• قابلیت ایجاد لایه محافظ در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید

• قابلیت مقابله با اکسیداسیون

• محافظت از سطوح داخلی اتومبیل در برابر رنگ پریدگی و ترک خوردگی

• ماندگاری بالا

اسپری داشبورد

نکات مهم در زمینه استفاده از اسپری تمیز کننده داشبورد

• از محصولات تمیز کننده و جلادهنده سطوح داخلی اتومبیل در زیر آفتاب استفاده نکنید! قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید موجب خشک شدن سریع‌تر این مواد شده و از جذب کامل و عمقی آن‌ها در سطوح مورد نظر جلوگیری می‌کند.

• پیش از مصرف بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد، اطلاعات درج شده بر روی محصول را با دقت مطالعه کنید.

• اسپری تمیز کننده را ابتدا بر روی بخشی از سطوح مخفی‌تر اتومبیل به‌کار برده و پس از اطمینان از عملکرد قابل قبول، آن را روی سطوح پیشنهادی به‌کار ببرید.

• بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد را مستقیما رو داشبورد اسپری نکنید. برای کسب بهترین نتیجه ممکن، مواد براق کننده و تمیز کننده را ابتدا روی یک حوله نرم و تمیز اسپری کرده و آن را روی سطوح مورد نظر بمالید. در غیر این صورت، ممکن است لکه‌های ماندگاری بر روی داشبورد و سایر قسمت‌ها ایجاد شوند.

• برای استفاده از محصولات بسیار قوی یا غلیظ، بهتر است ابتدا بخشی از آن‌ها را با میزان اندکی آب یا سایر محلول‌های مناسب رقیق کنید.

• برای تمیز کردن داشبورد و سایر سطوح داخلی اتومبیل، پیشنهاد می‌کنیم از پدها یا فوم‌های مخصوص این کار استفاده کنید.

• برای تمیز کردن سطوح چوبی و لاک خورده برخی از اتومبیل‌ها حتما از محصولات ویژه و اختصاصی استفاده کنید که برای همین منظور طراحی شده‌اند. در غیر این صورت، ممکن است لایه درخشان روی چوب را از بین برده و خود چوب را در معرض آسیب قرار دهید.

• پیش از مصرف بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد، لازم است گرد و غبار کلیه سطوح را تمیز کرده و در صورت امکان، بخش‌های داخلی اتومبیل را با استفاده از جارو برقی یا جارو شارژی کاملا پاکیزه کنید.

• هرگز برای تمیز کردن و برق انداختن داشبورد و سایر سطوح داخلی از روغن زیتون، روغن نارگیل و سایر مواد روغنی استفاده نکنید.

• به‌خاطر داشته باشید، فرمان اتومبیل یکی از آلوده‌ترین بخش‌های خودرو به حساب می‌آید. بنابراین، لازم است این قسمت را به‌طور منظم تمیز کرده و مرتبا جلا دهید.

سخن آخر

داشبورد یکی از بزرگ‌ترین و مشخص‌ترین بخش‌های داخلی اتومبیل است. بنابراین، پاکیزه، سالم و درخشان بودن این قسمت به شکل قابل توجهی در زیبایی ظاهری فضای داخلی اتومبیل تاثیرگذار است. استفاده از بهترین اسپری تمیز کننده داشبورد از مناسب‌ترین روش‌هایی است که از ترک خوردگی، فرسودگی، رنگ پریدگی و آلودگی سطوح مختلف خودرو جلوگیری می‌کند. برای کسب بهترین نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم قبل از مصرف ابتدا اطلاعات درج شده بر روی محصولات را با دقت مطالعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد