موضوعات داغ

خانه متحرک لئوناردو دی کاپریو را ببینید، خانه لوکس 1.5 میلیون دلاری

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

لئوناردو دی کاپریو یکی از ستاره‌های پرفروغ نسل پیشین هالیوود است که همواره زندگی شخصی خود را مخفی نگه می‌دارد. با این حال سوالاتی که طرفداران بازیگرها و سلبریتی‌ها دارند، در مورد لئوناردو دی کاپریو نیز وجود دارد. لئو وقتی بازیگری نمی‌کند چه می‌کند؟ چه ماشینی سوار می‌شود؟ چه غذاهایی را دوست دارد؟ لباسش را از کجا می‌خرد؟ ترجیحات او برای اقامتگاه چیست؟

اطلاعات چندانی در مورد زندگی خصوصی لئوناردو دی کاپریو وجود ندارد اما حداقل می‌دانیم که او تمایل دارد هنگام شرکت در پروژه‌های فیلمبرداری، همانند یک پادشاه زندگی کند. هرچه ستاره سینما مشهورتر و بزرگتر باشد، خواسته‌های کارگردان از او سخت‌گیرانه‌تر خواهد بود و حتی در برخی موارد به 18 ساعت فعالیت می‌رسد. به همین دلیل بازیگران مشهور همچون ویل اسمیت و لئوناردو دی کاپریو علاقه دارند تا از خانه‌های متحرک لوکس برای حضور در پروژه‌های فیلمبرداری بهره ببرند.

خانه متحرک 1.5 میلیون دلاری لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو تاکنون مالک لیستی از گران‌ترین خانه‌های موتوری بوده است. سه مورد از این خانه‌ها مورد توجه هستند و یکی از آن‌ها حدود 1.5 میلیون دلار قیمت داشته است. این خانه متحرک به امکانات مجللی مانند کفپوش مرمری گرم، آشپزخانه سفارشی و دو شومینه مجهز است که دی کاپریو در جریان فیلمبرداری فیلم Inception به کارگردانی کریس نولان مورد استفاده قرار داده بود. این تریلر عظیم و لوکس توسط شرکت King Kong Production Vehicles ساخته شده است.

طول این تریلر 53 فوت (16 متر) است و دارای چهار خروجی کشویی است که فضای کف داخلی موجود را دو برابر می کند. یک اتاق نشیمن با فضای باز در کنار یک ناهار خوری با آشپزخانه سفارشی، تمام مرمر و گرانیت برای این خانه متحرک میلیون دلاری در نظر گرفته شده است. شرکت سازنده سعی کرده است تا این تریلرها را مطابق منزل شخصی هر ستاره هالیوودی بسازد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد