موضوعات داغ

بررسی سریع‌ترین شاسی بلند در جهان، تسلا مدل X Plaid + فیلم با زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

Vehicle Virgins ، تسلا مدل ایکس Plaid را سریع‌ترین SUV جهان می‌نامد. با این حال، اگرچه ویدئو اخیر این نشریه بر شتاب Plaid تاکید کرده است، اما در واقع بررسی کامل و عمیقی از این کراس اوور جدید تسلا به شمار می‌رود.

مدل X Plaid بالاخره وارد بازار شد و اگرچه به اندازه تسلا مدل اس Plaid سریع نیست، اما هنوز هم سریع‌ترین SUV تولیدی در بازار امروز محسوب می‌شود. در واقع، این شاسی بلند سه ردیفه تسلا به‌ راحتی می‌تواند از تمامی شاسی‌بلندهای لوکس رقیب پیشی بگیرد.

مدل X Plaid بدون ارائه چرخ‌های آپشنال، دارای قیمت اولیه 126490 دلار است. این مدل با چرخ‌های توربین 22 اینچی، حدود131990 دلار قیمت گذاری می‌شود. به خاطر داشته باشید، شما می‌توانید مدل X Plaid را تنها با شش صندلی دریافت کنید.

تسلا مدل X به روز شده مطمئناً گران بها است، اما به قیمت سریع‌ترین SUVهای امروزی بازار نمی‌رسد. قیمت مدل Xلانگ رنج مشابه که چندان قدرتمند نیست، از 104990 دلار شروع می‌شود. این مدل با تنظیمات پنج سرنشینه ارائه می‌شود. البته می‌توانید مدل شش یا هفت سرنشینه را به ترتیب، با پرداخت 6500 و 3500 دلار سفارش دهید.

برای مقایسه، قیمت لامبورگینی اوروس از حدود 220000 دلار و مرسدس AMG G63 از بیش از 156000 دلار شروع می‌شود. همچنین خرید بنتلی بنتایگا اسپید حداقل 250000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. مطمئناً، این SUVها نسخه‌های کاملاً متفاوتی نسبت به تسلا مدل X Plaid هستند، اما به اندازه آن سریع نیستند.

تسلا مدل X Plaid

به گفته تسلا، مدل X Plaid سه موتوره تمام چرخ محرک دارای 1020 اسب بخار قدرت است و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را در 2.5 ثانیه و یک چهارم مایل را در 9.9 ثانیه طی می‌کند. علاوه بر این، بیش از 300 مایل برد الکتریکی ارائه می‌دهد.

Vehicle Virgins در ویدئو خود بیش از 15 دقیقه را صرف بررسی Model X Plaid کرده است. این نشریه Model X را یک SUV مناسب برای خانواده می‌نامد. همچنین، اشاره می‌کند که به‌روز رسانی با تغییرات قابل‌توجه و ظریفی همراه بوده است. اگرچه محیط داخلی مدل X کاملاً جدید است اما شاهد برخی تغییرات در نمای بیرونی آن نیز هستیم.

Vehicle Virgins در واقع تحت تاثیر کیفیت ساخت Plaid قرار گرفته است که مایه تعجب است. وی می‌گوید فناوری این کراس اوور نسبت به رقبا بی‌نظیر است.در حالی که درهای فالکون وینگ در گذشته باعث نگرانی‌هایی شده بود، اما قطعاً مدل X را منحصر به فرد کرده است. این نشریه نتیجه گیری کرده است که تسلا مدل ایکس Plaid بهترین وسیله نقلیه سه ردیفه موجود در بازار امروز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد