موضوعات داغ

اضافه شدن 4 خودرو چینی به بازی ویدئویی Forza Horizon 5

عکس مطلب اول

تا چند روز دیگر می‌توان به‌طور مجازی با چهار خودرو چینی در خیابان‌های مکزیک رانندگی کرد. فوریه امسال ابرخودرو لکتریکی Nio EP9، مینی ون Wuling Hongguang S، خودروی اسپرت XPower SV-R و هاچبک MG3 به بازی ویدئویی Forza Horizon 5 اضافه خواهند شد. از این میان تنهاMG XPower SV-R هرگز در چین تولید نشده و در بریتانیا تولیدشده است و سه خودرو دیگر اصالت چینی دارند.

Nio EP9

ابرخودرو الکتریکی Nio EP9 قبلاً در بازی موبایل Asphalt 9: Legends دیده‌شده است، بنابراین این اولین تجربه این شرکت در یک پروژه بزرگ AAA است. ولی این اولین مرتبه است که دو خودرو Wuling Hongguang S و MG3 در یک بازی ویدیویی تمام‌عیار ظاهر می‌شوند. بنابراین شرکت مایکروسافت به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Forza Horizon 5 نه‌تنها خودروهای گران‌قیمت و ابرخودرو چینی را انتخاب کرده است، بلکه مینی‌ون مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی Wuling Hongguang S را هم انتخاب کرده است. البته نسل اول خودرو مینی‌ون Wuling Hongguang S انتخاب‌شده است که قیمت پایه آن تنها 6200 دلار بود و در هند هم عرضه می‌شد.

Wuling Hongguang S

این خودروها به‌افتخار سال نوی چینی در بازی ویدئویی Forza Horizon 5 ظاهر می‌شوند و سازندگان این بازی ویدئویی یک تیزر ویدئویی شیک برای ارائه در اخبار ماه فوریه آماده کرده ‌است. بدون شک اولین گزینه برای مشتاقان بازی ویدئویی Forza Horizon 5 ابرخودرو الکتریکی Nio EP9 با قدرت دیوانه کننده 1360 اسب‌بخار است. ابرخودرو الکتریکی Nio EP9توانست در سال 2016 سریع‌ترین خودروی الکتریکی پیست معروف نوربرگ‌رینگ باشد.

ام جی 3

Forza Horizon 5 یک بازی ویدئویی در ژانر مسابقه‌ای-ورزشی است که توسط مایکروسافت ساخته و توسعه داده‌شده است. Forza Horizon 5 در نوامبر 2021 برای پلتفرم‌های Win10، Xbox One،Xbox Series S/X و Steam منتشر شد. این بازی در TGA-2021 یا همان The Game Awards 2021 معروف به "اسکار صنعت بازی" توانست در سه عنوان جایزه رتبه اول را کسب کند ازجمله جایزه بهترین بازی ویدئویی در ژانر مسابقه‌ای-ورزشی و همچنین یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازی سال 2021 باشد.

ام جی X Power

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تیزر ویدئویی مربوط به اضافه شدن چهار خودرو چینی به بازی ویدئویی Forza Horizon 5 را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/9
گند زدن به بازیا (شت)